dawn of war
Fra : 1Light50

Dato : 26-12-04 00:48

hey hey har lige fået dawn of war og har gennemført det...men blev en smule
stresset undervejs, for jeg ville gerne have tid tid at kunne tage billeder,
af selve spillet, mens jeg spillet, og det havde jeg lidt svært ved...så
tænkte jeg, hvis nu man har en cheat codeder gør en udødlig, så havede man
alt den tids til at tage billeder at sit spil, jeg har været meget rundt på
nettet for at finde en kode så man kan blive udødlig, men jeg kan ik finde
nogle (har prøvet goggle). så tænkte jeg om der var nogle af jer der kende
nogle udødligheds koder til spillet, det kunne være fed hvis i kendte eller
havde nogle, for jeg vill gerne bruge nogle fede billeder til at lave mine
sigs.
på forhånd tak.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 26-12-04 01:01

"1Light50" <bla@bla.bla> wrote in message
> [...]
> af jer der kende nogle udødligheds koder til spillet, det kunne være fed
> hvis i kendte eller havde nogle, for jeg vill gerne bruge nogle fede

Typografi opsætning: 00
Stavefejl/grammatik: 03

Bliver i tvivl om indlæget er for sjov, men så vil jeg da forsøge at gøre
mig selv til grin og hjælpe anyways

www.happysurfer.com er vejen frem - der finder du cheat codes til stort set
alting.

Det bude dog ikke være besværligt at tage screenshots undervejs selvom du
ikke bruger koder. Brug knappen der er indbygget i spillet og gå amok som
photograf mens du nedslagter dine fjender

Håber det hjælper...

Mvh. Martin

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-12-04 01:18

> Typografi opsætning: 00
> Stavefejl/grammatik: 03
>
> Bliver i tvivl om indlæget er for sjov, men så vil jeg da forsøge at gøre
> mig selv til grin og hjælpe anyways

Er DIN besvarelse for sjov? "Indlæget"? Det er altså dobbeltkonsonant min
pædagoiske ven.

> www.happysurfer.com er vejen frem - der finder du cheat codes til stort
> set alting.
>
> Det bude dog ikke være besværligt at tage screenshots undervejs selvom du

"Bude"? Hedder det ikke "burde"?

> ikke bruger koder. Brug knappen der er indbygget i spillet og gå amok som
> photograf mens du nedslagter dine fjender

"Photograf"? Hedder det ikke "fotograf"?

p.s
Kan bare ikke klare, når folk håner andre med sproglige eller skriftlige
vanskeligheder.

p.p.s
www.snyd.dk har sikkert også nogle koder

Fra : 1Light50

Dato : 26-12-04 02:04

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-12-04 02:47

> [...]
>bliver nød til at finde fejl hos andre, så bliv dog spejder eller sådan

Har "googlet" lidt... Tror faktisk ikke der er en udødelighedskode til det
spil.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 26-12-04 12:57

> "Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en
> meddelelse news:Fqnzd.2024$672.51@news.get2net.dk...

Er din besvarelse til min for sjov??

Der er forskel på tastefejl (grundet alt for hurtig hamren på tastaturet) og
stavefejl i ekstrem grad.

Mit svar havde intet med at være barn, voksen eller noget som helst andet at
gøre. Man blev bare i tvivl om hvorvidt et bare rollinger måtte have moret
sig ved at poste et fake-indlæg de senere kunne sidde og more sig over folk
besvarede.

Mvh. Martin

Fra : 1Light50

Dato : 26-12-04 20:56

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
>hva martin læste du ordet sig, dvs. at man laver et billedet ud af andre
>billeder, tror du børn laver sådanne ting??
mvh.light50
ps. og til søren ja, jeg tror du har ret, der findes vist ingen udødligheds
koder til dette spil, ret så ned tur, så kan jeg ik få lavet mine billeder,
er der forresten andre her i dette forum der laver sigs??