Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket kamera IGEN ???
Fra : Flemming Lindbaum

Dato : 25-12-04 22:07

Hej NG

Min bedre halvdel er blomsterbinder og jeg har en ide om at jeg gerne vil
tage lidt billeder af de ting (buketter, dekorationer) som hun laver ... og
så lave en mappe (som modeller har), som kan bruges i salgs øjemed ..

Jeg har fået Kamerahusets undervisnings DVD i gave ... og (tror jeg) har
rimeligt styr på lyset og hjemmestudio, men jeg mangler kamera !!!

Jeg leder efter det rigtige kamera, og har følgende ønsker krav :

Jeg skal primært tage billeder af blomsterbuketter som den bedre halvdel
laver ... og så selvfølgelig de traditionelle af ungerne.

Billederne skal kunne printes til en portfoliomappe i A4 str.

Det skal naturligvis kunne monteres på stativ

Det skal dække behovet, men heller ikke mere ....

Det skal være et kendt fabrikat så det er til at komme af med igen, hvis det
bliver nødvendigt .... og som evt til at finde brugt.

Det skal være muligt at "opgradere" med optik, hvis interessen bider sig
fast.

Økonomi ... jeg sparer sammen til det som det kræver for at få noget
ordenligt ...

Nogle bud til dette formål ????

/FOFLOL

Fra : OCB

Dato : 26-12-04 01:18

"Flemming Lindbaum" <flemmingFJERN@DETTElindbaum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fast.
>
> Økonomi ... jeg sparer sammen til det som det kræver for at få noget

Well, alene det at du ønsker at kunne opgradere optikken, så er det jo SLR
du skal gå efter.

Der er:
Canon 300D
Canon 10D
Canon 20D
Nikon D70
Nikon D100

Og et hav andre, men disse ligger i kategorien til, også at kunne betales og
har en god opløsning som også hjælper dig til større print. Mht mulighed for
senere salg, der er det nu ligemeget, priserne dumper så hurtigt, at du
alligevel har tabt penge, i samme øjeblik du har købt det.

Mvh
Ole Condrup Boesen
http://www.condrup.dk/til_salg.htm

Fra : Anders Lund

Dato : 26-12-04 01:35

"OCB" <contactREMOVEME@condrup.dk> skrev i en meddelelse
> Well, alene det at du ønsker at kunne opgradere optikken, så er det jo SLR
> du skal gå efter.
>
> Der er:
> Canon 300D

Ja se evt. http://www.laptops.dk/?s=252
Faldt lige over tilbudet. laptops har jeg købt min bærbare(x30) ved, og vil
ikke have problemer med at handle med dem igen.

> Nikon D70

Den har jeg selv. Er meget godt tilfred. Godt kamera.

Fra : OCB

Dato : 26-12-04 02:10

"Anders Lund" <Anders@SLET-DETTEZaim.dk> skrev i en meddelelse

> Ja se evt. http://www.laptops.dk/?s=252
> Faldt lige over tilbudet. laptops har jeg købt min bærbare(x30) ved, og
> vil ikke have problemer med at handle med dem igen.

> Den har jeg selv. Er meget godt tilfred. Godt kamera.
Husk at spørge om det er med dansk manual, da det ikke fremgår af
salgsteksten. Det er ikke alle der kan lide engelske eller tyske manualer.

Fra : fam. Ager

Dato : 26-12-04 09:30

hej

der er et brugt 300D til salg...Se dette link...

mvh torben