Lad os så få det valg
Fra : Ukendt

Dato : 25-12-04 22:03

Lykketoft har hele sommeren bedt statsministeren om at udskrive valg, så jeg
syntes også Fogh skulle udskrive det nu og få det overstået.

Seneste Gallup:
http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=513628/

Carl

Fra : Alucard

Dato : 26-12-04 09:05

On Sat, 25 Dec 2004 22:03:01 +0100, "Carl L" <lorberg (.a.) tdcadsl
(...) dk> wrote:

>Lykketoft har hele sommeren bedt statsministeren om at udskrive valg, så jeg
>syntes også Fogh skulle udskrive det nu og få det overstået.

> [...]

Hmmmm.... Når jeg klikker på dit link får jeg en artikel med
overskriften "USA og Europa i opgør om Kina"

Jeg kan desuden se at dit link bl.a. indeholder "udland"

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-04 10:35

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmmmm.... Når jeg klikker på dit link får jeg en artikel med
> overskriften "USA og Europa i opgør om Kina"
>
> Jeg kan desuden se at dit link bl.a. indeholder "udland"

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=520542/

Carl