Snooker
Fra : K.Petersen

Dato : 24-12-04 19:23

Hej!

Jeg er på udkig efter et seriøst snooker / pool spil ? ?

Nogen der ved hvor et sådant kan købes / downloades ?
--
Mvh / Best Regards
K. Petersen

Fra : TommyF

Dato : 25-12-04 22:41

On Fri, 24 Dec 2004 19:23:22 +0100, "K.Petersen" <petersenk2004@pc.dk
fjernDETTE> wrote:

>Hej!
>
>Jeg er på udkig efter et seriøst snooker / pool spil ? ?
>
>Nogen der ved hvor et sådant kan købes / downloades ?
Masser af dem på diverse spil pudsere...

Men se på denne, den bruger jeg, det er online og gratsi som 'gæst' og
hvis du vil game seriøst så kan man købe 1 år abb, med al tilgang.

http://www.isnooker.net/

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : MVN

Dato : 26-12-04 09:23

"TommyF" <tommy_friisFJERNDETTE@broendbybredbaand.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

www.carom3d.com gratis og ekstremt fedt..... alt fra 8 ball,carambole til
snooker

Fra : TommyF

Dato : 26-12-04 14:36

On Sun, 26 Dec 2004 09:22:40 +0100, "MVN" <o@o.o> wrote:

>"TommyF" <tommy_friisFJERNDETTE@broendbybredbaand.dk> skrev i en meddelelse

>www.carom3d.com gratis og ekstremt fedt..... alt fra 8 ball,carambole til
>snooker

Det ser ikke alt for seriøst ud, men derfor kan det jo godt være
ok.....

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : MVN

Dato : 27-12-04 01:25

> Det ser ikke alt for seriøst ud, men derfor kan det jo godt være
> ok.....
>

> ---
> Brøndby
> http://tommy-friis.dk/´

har du hentet det og prøvet det ?

der er alt indenfor billard (undtagen kegel billard)

og det er nemt at styre og gratis.... kan ikke lige se hvad problemet skulle
være ved det ?

Fra : TommyF

Dato : 27-12-04 14:38

>har du hentet det og prøvet det ?
Nop, kiggede på demo billederne
Så baggrunde med strande osv, det er ikke normalt i et snooker rum.

>der er alt indenfor billard (undtagen kegel billard)
Alletiders,,,,

>og det er nemt at styre og gratis.... kan ikke lige se hvad problemet skulle
>være ved det ?
Ingen, det skriver jeg jo også, "det kan være ok"

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/