endnu en konflikt mellem EU og USA
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 25-12-04 17:49

Så er Eu og USA IGEN ved at komme op at toppes.

Ja en amerikansk embedsmand har ligefrem beskyldt europæerne for at ville
hjælpe kineserne med at slå amerikanere ihjel.

Rent bortset fra at den bemærkning er noget vrøvl og vedkommende burde fyres
for sådan noget sludder, så vil jeg da igerne indrømme at jeg i denne sag
giver amerikanerne ret.

Selvfølgelig skal EU ikke sælge avancerede våben til Kina. Heller ikke
"ikke" avancerede våben.

og havde det ikke lige været for alle løgnene i fobindelse med overfaldet på
Irak, så havde den historie ikke været længere. "amerikanerne har ret -
punktum"

Peter

Fra : Allan Knaap

Dato : 25-12-04 18:33

"Peter K. Nielsen" <dukantro@nej.dk> wrote in message
> [...]
> på
> Irak, så havde den historie ikke været længere. "amerikanerne har ret -

Du skulle vel ikke tilfældigvis have et link eller to til sagen ?

Allan Knaap

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 25-12-04 19:55

http://www.dr.dk/nyheder/eu/article.jhtml?articleID=223081

Fra : Croc®

Dato : 25-12-04 19:11

On Sat, 25 Dec 2004 17:49:21 +0100, "Peter K. Nielsen"
<dukantro@nej.dk> wrote:

> [...]
>Irak, så havde den historie ikke været længere. "amerikanerne har ret -

Fuldstændig enig og tænkte det samme da jeg læste nyheden i går.

Regards Croc®

Fra : Sten Schou

Dato : 25-12-04 20:09

"Peter K. Nielsen" <dukantro@nej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> og havde det ikke lige været for alle løgnene i fobindelse med overfaldet

> Irak, så havde den historie ikke været længere. "amerikanerne har ret -

Vi er nogle der spændt venter på fortsættelsen af den historie, som åbenbart
er længere.....

Hilsen Sten

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-04 21:53

> [...]
>
> og havde det ikke lige været for alle løgnene i fobindelse med overfaldet

> Irak, så havde den historie ikke været længere. "amerikanerne har ret -

Problemet er ikke at EU sælger våben til Kina, problemet er at USA gerne vil
være alene om at sælge våben til Kina. Faktisk har USA en ret stor export af
våben til Kina og den ser de nødig spoleret af EU
http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=513628/

Carl

Fra : T. Liljeberg

Dato : 25-12-04 23:00

On Sat, 25 Dec 2004 21:53:14 +0100, "Carl L" <lorberg (.a.) tdcadsl
(...) dk> wrote:

> [...]
>være alene om at sælge våben til Kina. Faktisk har USA en ret stor export af
>våben til Kina og den ser de nødig spoleret af EU

Mig bekendt sælger USA ikke nogen våben af betydning til Kina. Taiwan
sælges der derimod en del våben til, helt rimeligt.

--
Government at its best is a necessary evil,
and at its worst, an intolerable one.