A.I. disabled ? HL2 ??
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 25-12-04 17:30

hej der står med lille hvid skrift på skærmen i spillet A.I. disabled
og jeg bevæger mig som sædvaneligt rundt men alle står helt stille så
jeg bare kan skyde dem ? har nogen oplevet det før ? hvad gør jeg ?
håber på hjælp

jeg havde ellers lige taget mig sammen til at få Half life2 selv om
jeg var i tvivl og nu er jeg allerede stødt ind i problemer

troede først at det kunne være adaware eller spybot der fjernede nogle
hl2cokies men det er det ikke please hjælp

Fra : David Lebech

Dato : 25-12-04 19:59

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og jeg bevæger mig som sædvaneligt rundt men alle står helt stille så
> jeg bare kan skyde dem ? har nogen oplevet det før ? hvad gør jeg ?

http://www.mgforums.com/forums/showthread.php?p=229915 <-- kig der

Mvh
David Lebech

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 25-12-04 21:04

>http://www.mgforums.com/forums/showthread.php?p=229915 <-- kig der

Kanon jeg prøvede et par forskellige tips først som ikke virkede men
så brugte jeg den persiske model med f12 osv , så virker det sku igen,
så er der altså nogle kloge hoveder dernede i persien aligevel

rart at blive skudt på igen tak for linket

Fra : Klaus G.

Dato : 26-12-04 19:43

> [...]
> og jeg bevæger mig som sædvaneligt rundt men alle står helt stille så
> jeg bare kan skyde dem ? har nogen oplevet det før ? hvad gør jeg ?

Er det ikke kun et problem der opstår når man har en cracked version af
spillet?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-12-04 23:11

"Klaus G." wrote

> Er det ikke kun et problem der opstår når man har en cracked version af
> spillet?

Joo, ellers vil jeg formode at man ved at AI er slået fra og man ved hvordan
man slår den til igen
You never know

- Peter