LOTR
Fra : Aragorn25

Dato : 25-12-04 15:43

Jeg har lige købt LOTR Battle for middel earth, spillet er monster fedt, men
det hele kører i slow motion, mændne løber meget langsomt.
Min maskine dækker minimums behovne. Er der nogen der ved hvad det kan være?
hvad der kan gøres?

Jeg kører 1000*700 i low detalje

Min maskine:

AMD Barton3000+ 400fsb
512MB DDR 400FSB
200GB MAxtor hd
FX 5700LE 128MB grafik
Abit bundkort med nForce2

mvh
Dennis

Fra : Ivan

Dato : 26-12-04 04:18

Det er sgutte meget ram til det spil......sikker på det ville hjælpe
gevaldigt med 512 mere......

resten burde køre.......

Fra : Vega

Dato : 26-12-04 18:32

"Ivan" <spørg@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Det er sgutte meget ram til det spil......sikker på det ville hjælpe
> gevaldigt med 512 mere......

Det er jeg ikke så sikker på, da jeg har 1gb, AMD XP 2700+ og Radeon 9800
PRO.
Det kører på samme måde som Aragorn25 beskriver det.

Mvh. Vega.

Fra : Aragorn25

Dato : 26-12-04 21:18

hmmm, jeg går bare ud og køber et nyere system imorgen

Athlon 64bit 3500+ med en giga ram, og et 6600 gfx, så skulle det da køre
fint

Fra : Diablo

Dato : 28-12-04 13:53

Det kan være at AMD sucks, hvem ved ??

Mvh. Dan

Fra : Eg Egemarke

Dato : 29-12-04 14:08

Weird ?!?
Jeg bruger en xp 2000 maskine med et geforce fx 5700 Le grafikkort og 512
ram af ukendt oprindelse
og det kører fornemt her osse når der er "knald" på ??

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Erik

Dato : 29-12-04 11:23

> [...]
> det hele kører i slow motion, mændne løber meget langsomt.
> Min maskine dækker minimums behovne. Er der nogen der ved hvad det kan

Hejsa

Det køre fint på min spand:
ABIT NF7-S bundkort med nForce2
AMD Barton 2500+