Kan man det mellem 3 og alm gsm
Fra : ***Gizmo***

Dato : 25-12-04 15:35

Jeg skulle gerne have flyttet min telefonbog fra min Nokia til min LG 3 Tlf
Men 3 LG telefonene kort vil nokiaen ikke acceptere.Den er ikke låst.
Og 3éren er jo låst så kan ikke sætte nokiaens kort oner i den

Findes der et lille nemt program hvor jeg kan have add bog ud af den ene og
sætte den over i den anden
De har begge ir øje..

Mvh Pernille

Fra : Claus E Beyer

Dato : 25-12-04 19:47

"***Gizmo***" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og 3éren er jo låst så kan ikke sætte nokiaens kort oner i den

> Findes der et lille nemt program hvor jeg kan have add bog ud af den ene og

Jeg har SE T68i og Motorola A925 og overførte kontakterne fra førstnævnte til
sidstnævnte via Bluetooth. Jeg kunne også have gjort det via ir, hvis jeg ville.
Der er en funktion i T68i der hedder »Send alle«. I næste menupunkt får jeg
valget mellem bluetooth og infrarød.

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-04 23:34

> [...]
> Og 3éren er jo låst så kan ikke sætte nokiaens kort oner i den
>
> Findes der et lille nemt program hvor jeg kan have add bog ud af den ene

Ved ikke om det virker, men har du prøvet, at sende visitkort fra nokia´en
via ir til LG telefonen?

Dannie