Snyd til 7.kabalen
Fra : Jørgen

Dato : 25-12-04 15:18

For flere år siden læste jeg om et trick til Windows' 7-kabale. I stedet for
de sædvanlige 3 kort ad gangen, kunne man med en bestemt tastekonbination få
den til pludseligt at åbne 1 kort ad gangen. Jeg har glemt det. Er der
nogen, der har fidusen? Gerne flere kneb, hvis der er nogen.
Mvh Jørgen

--
Giv den segnende stærke drilkke
og giv den mismodige vin. (Ordsp. 31,6)

Fra : Koeffe

Dato : 25-12-04 16:10

"Jørgen" skrev i en meddelelse

> [...]
> de sædvanlige 3 kort ad gangen, kunne man med en bestemt tastekonbination

> den til pludseligt at åbne 1 kort ad gangen. Jeg har glemt det. Er der

Rejs dig op. Drej to gange rundt om dig selv. Stil dig på det ene ben og sig
"Ugh!". Så sætter du dig ned igen, kaster 13 håndtegn mod skærmen, ryster
højre hånd og lægger den på musen. Derefter går du op i menuen spil og
vælger indstillinger. Under "træk" vælger du "1 kort ad gangen". Herefter
trykker du ok, og så skulle den være der.

Virker det ikke, så prøv at gøre det endnu hurtigere, så skulle den gerne
være der på et tidspunkt.

--
Koeffe

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 25-12-04 16:58

Koeffe wrote:
> [...]

> "Ugh!". Så sætter du dig ned igen, kaster 13 håndtegn mod skærmen, ryster

rotfl!
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Simon [2700]

Dato : 25-12-04 16:59

> [...]
> vælger indstillinger. Under "træk" vælger du "1 kort ad gangen". Herefter
> trykker du ok, og så skulle den være der.
LÅL
/Simon

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-04 18:35

"Koeffe" <graphic.muse@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> få

> Virker det ikke, så prøv at gøre det endnu hurtigere, så skulle den gerne

Sjovt! :)

Men eller er ctrl + alt + shift trykket ned samtidig også et trick :)

> --
> Koeffe

Lars B

Fra : Inge

Dato : 25-12-04 19:19

> [...]
> den til pludseligt at åbne 1 kort ad gangen. Jeg har glemt det. Er der
> nogen, der har fidusen? Gerne flere kneb, hvis der er nogen.

hej
hvis du vil snyde går du ind under indstillinger. der kan du sætte hak ved
træk 1 kort ad gangen. Så hr Gates har for en gangs skyld tænkt på dem der
vil snyde et af hans programmer.
mvh
Inge

Fra : Peter T.

Dato : 27-12-04 12:09

Inge leverede følgende historie fra de varme lande:

> hvis du vil snyde går du ind under indstillinger. der kan du sætte hak
> ved træk 1 kort ad gangen. Så hr Gates har for en gangs skyld tænkt på
> dem der vil snyde et af hans programmer.

Det er ikke snyd. Det er en variation af 7-kabalen og den hedder vist
Klondike, demon eller noget i den stil.

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Jørgen

Dato : 25-12-04 20:11

Tak for jeres anstrengelser. Jeg har nok udtrykt mig for kryptisk, hvilket
jeg beklager.
Lars B Jensen gennemskuede mig. Det var præcis dette trick, jeg efterlyste.
TAK LARS.

Nu, vi er ved det: Kendes der andre snydetricks til 7-kabalen?
Min anden favoritkabale er AgaTowers. Er der kendte tricks til den?

Tak
Jørgen

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 26-12-04 08:27

On Sat, 25 Dec 2004 20:10:43 +0100, "Jørgen" <skjelm@hotmail.com>
wrote:

> Nu, vi er ved det: Kendes der andre snydetricks til 7-kabalen?

Man kan trykke Shift-Alt-2, men så kan man vist lige så godt lade være
med at spille. ;)

Venligst
Thomas

Fra : Jørgen

Dato : 26-12-04 12:12

> Man kan trykke Shift-Alt-2, men så kan man vist lige så godt lade være
> med at spille. ;)
>

> Venligst
> Thomas

Nej, det har du helt ret i.
Mvh
Jørgen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-12-04 11:44

Jørgen wrote:

> tastekonbination få den til pludseligt at åbne 1 kort ad gangen. Jeg
> har glemt det. Er der nogen, der har fidusen? Gerne flere kneb, hvis

Jeg savner en funktion som OS/2-udgaven af 7-kabale har, nemlig
muligheden for at trække et fordækt kort ud.

Jesper G. Poulsen

Fra : Mads Henning Pederse~

Dato : 05-01-05 08:56

Hej Jørgen.

Under SPIL i "rukkegardinerne" går du ind i
indstillinger og vælger "et kort ad gangen" i
boksen "træk". Jeg kender intet til genvejstaster
eller har nogen sinde hørt om snyd til 7-kabalen.
Men jeg har lagt mange kabaler.

Hilsen

Mads.

Fra : Kell Petersen

Dato : 15-01-05 02:06

Men om det virker på xp osv.... ved jeg ikke .det var i 85éren og 98éren..
Jeg kan huske at man sad så besværligt med hånden...

Jeg mener at det var CTRL +ALT+SHIFT.