Unotel familiepakke!!
Fra : Hansen

Dato : 25-12-04 13:10

Hej

Vi overvejer at skifte til Unotel. Men jeg kan ikke helt forstå deres
vilkår.
Et sted står der:
"Solo fastnet giver dig som bruger en enestående mulighed for at tale
gratis fra fastnet til alle andre UnoTel abonnenter på fastnet."

Et andet sted står der:
"UnoTel tilbyder tillige en helt ny familiepakke, hvor al telefoni
mellem fastnet / mobil og mobil / mobil tilhørende samme familie er gratis"

Forstår jeg dette korrekt, at hvis vi flytter vores familie-mobiler (3
stk) til unotel taler vi gratis indbyrdes på mobilerne?

Håber i har haft en god jul allesammen.

________________________

Fam. Hansen

Fra : Kim S

Dato : 25-12-04 13:17

"Hansen" <brug_ikke_denne@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Forstår jeg dette korrekt, at hvis vi flytter vores familie-mobiler (3
> stk) til unotel taler vi gratis indbyrdes på mobilerne?

Det er rigtigt. Vi benytter det selv med stor fornøjelse.

Mvh, Kim

Fra : Hansen

Dato : 25-12-04 13:20

Kim S wrote:
> "Hansen" <brug_ikke_denne@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er rigtigt. Vi benytter det selv med stor fornøjelse.
>
> Mvh, Kim

Hej Kim
Tak for dit hurtige svar. Det lyder næsten for godt til at være sandt.
Bare det nu ikke ender som Tele-jylland
Jeg tror alligevel vi prøver at tage chancen.

Hansen