Firefox user profiles
Fra : Michel Christensen

Dato : 24-12-04 22:58

Hej. Jeg var desværre så uheldig at Firefox døde for mig, og lå som en
proces i baggrunden. Jeg starter en ny op (uden at være klar over at den
altså kører i forvejen) og skal vælge profil. Jeg opretter en ny, og
starter med den. Efterfølgende får jeg lukket den døde proces, den nye
proces og slutteligt startet FF op igen.. nu er det bare sådan, at jeg
ikke kan finde ud af at skifte tilbage til "min egen" profil. Hvor kan
det mon gøres?

tia

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Michel Christensen

Dato : 25-12-04 00:27

Michel Christensen wrote:
> [...]
> proces og slutteligt startet FF op igen.. nu er det bare sådan, at jeg
> ikke kan finde ud af at skifte tilbage til "min egen" profil. Hvor kan

Fandt svaret. Jeg slettede mappen med den nye profil, genstartede
firefox, og voila, den bad mig om at vælge profil igen.

--
Best regards
Michel Christensen