Ericsson A2628s
Fra : "lars boye jensen"

Dato : 20-05-01 12:57

Er der nogen som kender Ericsson A2628s , er det en god telefon eller hvad , jeg har tænkt på at købe sådan en , derfor vil jeg gerne høre om der er nogen som kender den.

--
Posted from fe040.worldonline.dk [212.54.64.205]

Fra : Mogens Elneff

Dato : 20-05-01 13:12

Hej.

Jeg har netop købt sådan en, for ca. 14 dage siden.
Med den, kan jeg genneføre samtaler på steder hvor jeg ikke kan med min
gamle Nokia 3110 (med samme SIM kort) og den er udmærket at betjene hvis man
ikke har alt for store grove smede-hænder. Alt i alt er jeg godt tilfreds
med den. Har dog ikke prøvet WAP delen, så den kan jeg ikke udtale mig om.

/Mogens.