SE T630 Ridsefrit glas?
Fra : Torben Brøndum

Dato : 24-12-04 13:44

Hej,

Er det nogen der vil/kan give et bud på hvormeget glasset i displayet kan
holde til -skal man bare passe meget på hvad der ligger op ad glasset -
eller kommer der ikke så let en ridse. Hvad er Jeres erfaringer?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 25-12-04 22:11

Torben Brøndum wrote:
> [...]
> holde til -skal man bare passe meget på hvad der ligger op ad glasset -
> eller kommer der ikke så let en ridse. Hvad er Jeres erfaringer?

Jeg haft min i et par måneder, og der er ikke ret meget at se på
glasset. Dog lader jeg den ikke ligge i samme lomme som små mønter og
nøgle...

> Hilsen Torben Brøndum

/Bjarke

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-04 03:04

"Torben Brøndum"
Hvad er Jeres erfaringer?

Hej Torben.
Alle "glas" er af plastic af en eller anden slags, men jeg vil give dig en
ide, som jeg selv har brugt i nogle år, og med stor succes:

Hos boghandleren kan købes noget klart selvklæbende refleksfrit plastic, som
normalt bruges til at indbinde bøger med. Det er 50 cm. bredt og sælges i
metermål til omkring 10 kr/m.
Dette plastic tilpasser jeg og sætter jeg foran mit "glas" som dermed er
godt beskyttet. Det tager en lille smule af lyset i skærmen, men ikke mere
end det er til at leve med.
Når det efter nogle måneder bliver lidt grimt, skifter jeg det bare ud.
Sådan en meters penge købte jeg for 3 år siden og har vel omkring 70 cm
endnu, så mon ikke det rækker min tid ud.......

Hilsen Tommy T - Odense