Jon på toppen igen.. (Skriver BT)
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 24-12-04 13:03

For anden gang i år har »Popstars«-Jon sneget sig ind på toppen af
hitlisterne. Efter stjerne-recept og voldsdom er »sjov« hans nøgleord.

http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=330724/

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-12-04 13:09

"Henrik Sørensen" <spørg@efter-min-mail.invalid> skrev i en emnelinje
>Jon på toppen igen.. (Skriver BT)

Hvis man skulle tro på alt hvad BT skriver ville man leve i en verden
hvor man ikke kunne tro på noget som helst
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-12-04 13:53

Ivan V. Klattrup wrote:

> Hvis man skulle tro på alt hvad BT skriver ville man leve i en verden
> hvor man ikke kunne tro på noget som helst

Det samme kan man sige om Information, Politiken, Berlingske og
Jydeposten og alle de andre...

/David

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 24-12-04 14:46

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> "Henrik Sørensen" <spørg@efter-min-mail.invalid> skrev i en emnelinje
>
> Hvis man skulle tro på alt hvad BT skriver ville man leve i en verden hvor
> man ikke kunne tro på noget som helst

Er det ikke også dem som tørrer op, hvor andre pisser?

Fra : N. Christensen

Dato : 24-12-04 23:44

> For anden gang i år har »Popstars«-Jon sneget sig ind på toppen af hitlisterne. Efter stjerne-recept og voldsdom er »sjov« hans
> nøgleord.

Jeg synes faktisk at Jon gør det utroligt godt på de numre han har lavet
med Musikk. Han har en god vokal i mine øre. Så jeg tager absolut hatten
af for drengen.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 25-12-04 01:01

"N. Christensen" <ic3@er4ic3.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes faktisk at Jon gør det utroligt godt på de numre han har lavet
> med Musikk. Han har en god vokal i mine øre. Så jeg tager absolut hatten
> af for drengen.

Hehe... Funny one... Men jeg tror du glemte en ironisk smiley

Fra : Olesen

Dato : 25-12-04 10:12

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Hehe... Funny one... Men jeg tror du glemte en ironisk smiley

At han så sælger som aldrig før, er vel også kun et plus på den jonske
mølle..
dansestederne er også vilde med det, så alle Jon-haderne having a hard
time...

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 25-12-04 13:01

> At han så sælger som aldrig før, er vel også kun et plus på den jonske
> mølle..
> dansestederne er også vilde med det, så alle Jon-haderne having a hard
> time...

Min gud... Så er det første tegn på verdens ende ankommet! "Og den forhadte
vil blive den elskede!" (2.4 Book of Lawns)
Det næste tegn er: "De to som kvindens kærlighed stjæler vil ligeledes
stjæle mændenes" (2.6 Book of Lawns)

Fra : N. Christensen

Dato : 25-12-04 14:47

>>> Hehe... Funny one... Men jeg tror du glemte en ironisk smiley

> Min gud... Så er det første tegn på verdens ende ankommet! "Og den
> forhadte vil blive den elskede!" (2.4 Book of Lawns)

Ingen ironisk smiley. Synes han gør det utroligt godt. Det er kun godt
for ham at han er kommet igen.

Men jeg kan forstå på dine indlæg at du har noget i mod ham.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 25-12-04 15:04

> Ingen ironisk smiley. Synes han gør det utroligt godt. Det er kun godt
> for ham at han er kommet igen.
>
> Men jeg kan forstå på dine indlæg at du har noget i mod ham.

På en måde har jeg ondt af ham... Han var jo bare en brik i det åndsvage
spil, som hedder Popnars...
Men jeg hader godt nok hans musik, har ikke hørt hans nye, men hans gamle
var da nok noget af det værste lort jeg har hørt længe. Er faktisk på højde
med Nik & Jay...

Fra : John

Dato : 25-12-04 15:27

> Men jeg hader godt nok hans musik, har ikke hørt hans nye, men hans gamle
> var da nok noget af det værste lort jeg har hørt længe. Er faktisk på
højde
> med Nik & Jay...

Det er vel i sig selv en bedrift

Mvh

John

Fra : Rasmus Hauge

Dato : 25-12-04 17:16

> [...]
>
> Jeg synes faktisk at Jon gør det utroligt godt på de numre han har lavet
> med Musikk. Han har en god vokal i mine øre. Så jeg tager absolut hatten

Har du haft "fornøjelsen" af at høre ham live??

Han kan virkelig ikke synge, og nummeret med Musikk bærer præg af at han
ligesom så mange andre nye kunstnere ikke har lært sit håndværk godt nok og
nyder godt af at computere kan rette op på deres uduelighed. Desuden kan han
ikke optræde på en scene. Han er blevet mere mere flødebolledreng, end han
var før...!

Jeg fortryder at jeg bevægede mig fra baren, op på 1. sal og spildte min tid
på at høre det nummer.
- forstår ikke at Musikk har indgået et samarbejde med ham... De må ha
scoret kassen!

Fra : Olesen

Dato : 25-12-04 22:46

"Rasmus Hauge" <rasmus@NOSPAMhauge.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
han
> ikke optræde på en scene. Han er blevet mere mere flødebolledreng, end han

Det meste musik som laves og udgives idag
er kørt gennem en computer, og rettet til på den
ene eller anden måde.

De færreste synger godt live, og de færreste
bands spiller godt live, -sammenlignet med pladen,
og mange lyde mv. kan slet ikke laves live.

Så Jon er en del af branchen, hverken mere eller
mindre. Det er sikkert branchen som den er gal med,
og i mindre grad Jon selv, som blot er et produkt
af 'andres værk'. Men fedt han sagde 'stop' og kun
vil gøre det som for ham er 'sjovt' og kan gi' ham
noget selv. Godt gået.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 25-12-04 23:13

> Det meste musik som laves og udgives idag
> er kørt gennem en computer, og rettet til på den
> ene eller anden måde.

Pas nu lige på du ikke mener musik generelt. Fordi det er kun den type pop,
som Jon er en del, der gør det sådan...

> De færreste synger godt live, og de færreste
> bands spiller godt live, -sammenlignet med pladen,
> og mange lyde mv. kan slet ikke laves live.

Og igen... De færreste britney-pop sanger/sangerinde synger godt LIVE. Og
der er fandeme mange bands som spiller godt LIVE. Men nej alle poppens
bippe-liblåp og tumledum lyde kan ikke laves LIVE. Men for at være lidt
venlig mod poppen, så hørte jeg fra en bekendt at den kære Alex sang rimeli'
godt LIVE, da han optrådte i Løvel.

> [...]
> af 'andres værk'. Men fedt han sagde 'stop' og kun
> vil gøre det som for ham er 'sjovt' og kan gi' ham

Hvis han skulle være cool, sku han ha' sagt: "FUCK JER POPSTARS!!! I'M GOIN'
INDEPENDENT!!!"

p.s
Grunden til at jeg er så anti-pop er fordi jeg lige har været nødt til at
lytte til Nik & Jay i 3 timer... OG SÅ VAR DET FANDEME HJEM OG HØRE MORBID
ANGEL!!!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-12-04 23:28

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en
meddelelse news:oBlzd.2004$ev6.766@news.get2net.dk...
> Grunden til at jeg er så anti-pop er fordi jeg lige har været nødt til
> at lytte til Nik & Jay i 3 timer...

Hvad får en til at gøre det ?
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 25-12-04 23:31

"Søren Kjeldsen"

> [...]
>
> p.s
> Grunden til at jeg er så anti-pop er fordi jeg lige har været nødt til at

Urgh, den var værre! Hvad fik dig dog til at gøre det?

Mvh.
Lars

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-12-04 00:13

> Urgh, den var værre! Hvad fik dig dog til at gøre det?
>
> Mvh.
> Lars

Jo... Jeg fortryder det også nu, men når der er øller indblandet. Det er jo
bare det, når man bliver inviteret til klassefest med sin sproglige klasse,
så er pigerne i overtal. Og det er desværre for svært at "gafle" piger, hvis
man fornærmer deres musiksmag. Selvom jeg dog til tider ikke har kunnet
holde mig tilbage.

Fra : ASKF

Dato : 26-12-04 03:55

Søren Kjeldsen ytrede sig i <5umzd.2017$Ip.1970@news.get2net.dk> med
dette:

> [...]
>man fornærmer deres musiksmag. Selvom jeg dog til tider ikke har kunnet

Måske du skulle prøve at tage noget af det lidt mere bløde og melodiske
metal med til næste fest. Det har jeg ofte kunnet gøre uden at folk
brokkede sig ret meget, eller pillede det af.

Du kunne endog brænde en cd med udvalgte numre, som der er størst
sandsynlighed for at blive accepteret...

PS. Måtte lige sætte Morbid Angel - Formulas Fatal to the Flesh på, mens
jeg skrev dette, for jeg har virkeligt ondt af dig.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-12-04 11:40

> Måske du skulle prøve at tage noget af det lidt mere bløde og melodiske
> metal med til næste fest. Det har jeg ofte kunnet gøre uden at folk
> brokkede sig ret meget, eller pillede det af.

Jeg har nu også været heldi' et par gange, hvor f.eks Guns N' Roses har
været acceptabelt. I min gamle klasse var mange glade for KoRn, men mange af
dem er nu Linkin Park-idioter.

> Du kunne endog brænde en cd med udvalgte numre, som der er størst
> sandsynlighed for at blive accepteret...

Har gjort det. Den hedder: Pop-Metal vol 1
Indeholdte KoRns mest poppede numrer noget Linkin Park, Incubus og så
videre.

> PS. Måtte lige sætte Morbid Angel - Formulas Fatal to the Flesh på, mens
> jeg skrev dette, for jeg har virkeligt ondt af dig.

Takker

Fra : Ole Thomsen

Dato : 26-12-04 12:56

Søren Kjeldsen wrote:

> Jeg har nu også været heldi' et par gange, hvor f.eks Guns N' Roses
> har været acceptabelt. I min gamle klasse var mange glade for KoRn,
> men mange af dem er nu Linkin Park-idioter.

Jeg forstår simpelthen ikke din holdning til mennesker med en anden smag
end din egen. Jeg håber da for dig selv at du vokser fra den.

Ole Thomsen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-12-04 13:00

> Jeg forstår simpelthen ikke din holdning til mennesker med en anden smag
> end din egen. Jeg håber da for dig selv at du vokser fra den.
>
> Ole Thomsen

Jeg må da godt synes de har en dårli' smag, hvis jeg bare ikke siger det til
dem? Selvom jeg dog har været tydelig og sagt på en høflig måde, at jeg på
ingen måde bryder mig om Nik & Jay og Jon... Og det har folk så accepteret
og sat det på anyways... Men hvad gør dig til dommer over, hvordan folk
håndtere deres smag? Jeg håber da for dig selv at du kan blande dig udenom,
hvis du ikke har noget konstruktivt at foreslå...

Fra : Dopedog

Dato : 26-12-04 16:39

> [...]
>
> Har gjort det. Den hedder: Pop-Metal vol 1
> Indeholdte KoRns mest poppede numrer noget Linkin Park, Incubus og så

Hvad har de bands med metal at gøre ???

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-12-04 17:13

> Hvad har de bands med metal at gøre ???

Hold nu op, for helvede... Nu-metal er også en del af metal. Det er helt i
orden du ikke bryder dig om det. Og det er langtfra alle nu-metal bands jeg
kan lide. Men jeg er stor fan af KoRn og Deftones, så back lige lidt off...
Og de har jo rødder i det metal du lytter til. Pantera og Helmet har været
med til at inspirere mange nu-metal bands...

Fra : Olesen

Dato : 26-12-04 10:12

> [...]

> lytte til Nik & Jay i 3 timer... OG SÅ VAR DET FANDEME HJEM OG HØRE MORBID

Er dêt musik ?

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-12-04 11:43

> Er dêt musik ?

Hehe... En diskussion med en pop-freak... Jeg sguda næsten... NEJ SØREN, DU
VED HVAD DER SKETE SIDSTE GANG... Men jeg kan ikke lade være, ska' bare
lige...
OK... Køl ned, du er nødt til at acceptere ham som et væsen... aahhhhhhhhh
Foruden alt mit metal lytter jeg også til keltisk musik, så jeg kører en fin
balance mellem det grumme og hadefulde (selvom alt metal dog ikke er så'n...
langtfra)
til det smukke og rensende keltiske musik. På den måde bliver jeg hverken
træt af det ene eller andet. Og så må jeg indrømme, at Michael Jackson
stadigvæk har taget i mig....