Er det Opera, der fejler, eller siden?
Fra : Britt Malka

Dato : 24-12-04 12:09

Goddag

Jeg vil lige sige, at dette IKKE er min side... Det er ren og skær
nysgerrighed, der driver mig.

Siden virker nemlig ikke i Opera. Der burde være et link ved
visitkortet, kan jeg se i FireFox og MSIE.

http://www.jetsetnet.dk/

Siden validerer ikke, men selv om fejlene er grove (manglende
alt-attribut, ingen doc-type og klassikeren "<script
language=javascript>", så er dette jo kun mindre fejl, som ikke
nødvendigvis burde resultere i, at den ikke virkede i Opera.

(Rettede lige fejlene i en kopi af siden, og nej, det hjalp ikke.)

Er det Opera, der ikke kan finde ud af det?

--
Mange hilsner
Britt Malka

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 24-12-04 13:18

Britt Malka wrote:

> [...]
> nysgerrighed, der driver mig.
>
> Siden virker nemlig ikke i Opera. Der burde være et link ved
> visitkortet, kan jeg se i FireFox og MSIE.

Fejlen ligger i kildekoden. I kaldet til det store billede har man defineret
en usemap med specifikationen "index.htm#jetsetnet", hvilket ikke er korrekt
kodning. Havelågen skal være første tegn. Fjerner du "index.htm", virker det
også i Opera.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Britt Malka

Dato : 24-12-04 13:24

On Fri, 24 Dec 2004 13:17:33 +0100, "Erik Ginnerskov"
<erik@donotspammmeplease.invalid> wrote:

> I kaldet til det store billede har man defineret
>en usemap med specifikationen "index.htm#jetsetnet", hvilket ikke er korrekt
>kodning.

Tak for opklaringen og den grundige forklaring