gøge teater fra mads mikkelsen
Fra : Niels Ulrik

Dato : 24-12-04 01:22

http://www.bt.dk/

»Hvis du fucker med mig, så fucker jeg med dig.«
Sådan er det i underverdenen på Amager. En verden, som Tonny (Mads
Mikkelsen) lukkes ud i efter en tur i fængsel.

mads spiller teater fra tarmene - han er god til at rulle med maven. dette
ved folk der kender mads.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-04 23:00

"Niels Ulrik" <nielsulrik81zerospam@msn.com> wrote in message
> [...]
> Mikkelsen) lukkes ud i efter en tur i fængsel.
>
> mads spiller teater fra tarmene - han er god til at rulle med maven. dette

Mest interessant i filmen er vist hans far, der ustraffet har skudt en kugle
i sine mafiakonkurrenters bil, så den eksploderede og fem brændte op. Sker
sådant i ikke-film Danmark?

Hvis et ulækkert mandfolk bollede mig, ville jeg ikke se fordel ved at lade
analkopuleringen gå den modsatte vej efterfølgende-

"Øje for øje gør verden blind"(Gandhi)

og her øger det bare svineriet. Ikke at jeg er sart, for smittefare er jo
hysteri. Men det minder mig om påstand om at børn kan tage skade af at holde
sig for længe, ved at skolens toilet er for uhumsk, så de vil vente med at
skide til de kommer hjem.
Jeg ville tro at "hvis man skal, så skal man" og alle kan leve med at bruge
et beskidt toilet, hvis alternativet er at skide i buskerne.
At ringsmuskel hos børn eller voksne skulle kunne læderes indefra, så den
giver smerter efter nogle dages heling, trivler jeg også på - og er det en
mon over promille af pædofili i rige lande, der omfatter forceret
voksen-penetration af (uudvidet) mindreårig anus?