Til Tom Liljeberg
Fra : Bent Jensen

Dato : 23-12-04 22:37

Allan Riise citerede et eller andet ukendt sted fra ....

> Om f.eks ranc tiruers

> Soldiers who break specific provisions of the laws of war lose the
> protections and status afforded as prisoners of war but only after facing a
> "competent tribunal" (GC III Art 5).

[snip]

> Da USA må siges i høj grad, stadig at være i en militær konflikt, så er
> de per se, krigsfanger, især da de ikke har været for en domstol, eller
> for et tribunal!

Hvis du vil være så venlig at oplyse, hvor du har hentet den
engelsksprogede tekst, som tilsyneladende er en kommentar til
krigskonventionerne og ikke fra selve konventionerne, vil jeg godt læe
den. Vær også opmærksom på, om der er tale om en kommentar til noget
fra en tillægsprotokol, og om U.S.A. har tilsluttet sig protokollen.

Du har flere gange lavet det nummer, at du pludselig ud af den blå
luft henter en engelsksproget tekst.

Bent

Fra : G.B.

Dato : 24-12-04 08:27

kongaead@my-deja.com (Bent Jensen) skrev i meddelelsen

(cut al quote)

Hej Tom!

Hav en god jul, håber at vi ses i det nye år!

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : T. Liljeberg

Dato : 24-12-04 17:02

On 24 Dec 2004 07:26:47 GMT, "G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote:

>Hej Tom!
>
>Hav en god jul, håber at vi ses i det nye år!

Også god jul til dig og dine.

--
Government at its best is a necessary evil,
and at its worst, an intolerable one.

Fra : Allan Riise

Dato : 24-12-04 09:27

Bent Jensen wrote:
> Allan Riise citerede et eller andet ukendt sted fra ....

Det står der jo, hvorfor jeg ikke har linket

Jeg søgte på Franc Tireurs, og gik derfra ind og så på rettigheder, kan
desværre ikke finde det samme link igen, da jeg, som respons på diverse
Vira, har Cookies slået fra, og history sletning, når jeg lukker PC'en ned.

GC III Art.5 = Géneve Konv. 3 Artikel 5.

> [...]
> fra en tillægsprotokol, og om U.S.A. har tilsluttet sig protokollen.
>
> Du har flere gange lavet det nummer, at du pludselig ud af den blå

Og?

Du er da velkommen til at tilbagevise det, ved at komme med den konvention,
der siger, specifikt, at hvisse mennesker her i denne verden, overhovedet
ingen rettigheder har, eller kan påberåbe sig nogen rettigheder.

Allan Riise
--
"If you tell the truth, you don't have to remember anything."
"Kapitalisme virker kun to steder, i himmelen, hvor det ikke er