Manchuria-film ctr hjernevask-REALITETER i~
Fra : Andropov

Dato : 23-12-04 21:21

Bo Warming skrev:

> [...]
> stillet op så man kan være sikker på at det ikke forsvinder i
> administration eller i landenes præsidenters lommer.

>Selv vandpumper var en fejl. Hvad indkøbes for egne penge på det frie
marked
>er bæredygtigt.
>At skaffe rent vend til de fattiges børn betyder overbefolkning -
nogen skal
>dø, hvis de skal gå den kloge kinesiske vej, hvor indtægtsvækst er
større
>end befolkningsvækst, så folk bliver optimistiske at at sult
udryddes..

Ja, det er nok rigtigt at jo fattigere jo flere børn.
Det kommer aldrig til for alvor at gå disse befolkninger godt hvis
ikke selv de tager sig sammen og skaber demokratiske samfund.

>Korruption var så enorm at jeg droppede karriere som ulandsekspert.

Jeg så i TV at biler (kørt af hvide) som var så godt som nye blev
yderst grundigt undersøgt af politiet som fandt mikroskopiske fejl og
krævede bøder som røg ned i deres egne lommer. Derimod indfødte som er
fattige og kørte i gamle lig fik lov at passere.

>Da jeg siden var i Japan røg mine illusioner om at demokrati er
bedre end
>oplyste landsfadere drevet af korpsånd.
>Japanerne ved at deres politikere har socialt sindelag, og overlader
trygt
>beslutningerne til dem.

Japanere er vel snarere robotter end mennesker set ud fra den
ultraeffektive måde de arbejder på og de mange timer de arbejder.

>Japanske politikere er ikke motiveret af selvhad og lyst til at
imponere FN
>ved muslim-import.

Der er nok ikke mange muslimer som har lyst til at tage til Japan for
at arbejde 12 timer om dagen. Så har de ikke tid til at bede 5 gange
om dagen...

>Enten skal folkestyre være pr folkeafstemninger som i Svejts

Nogle enkelte folkeafstemninger om året ville nok ikke skade.
Efterhånden burde det vel også være enklere med afstemninger som kunne
foregå over internet.