Vovseføsda
Fra : Lina Kugge

Dato : 20-05-01 12:27

Holdt li'e føsdastamtam for øjlen i går - hun bliver 5 på tirsdag, som tiden
dog går. Hendes hundemor og ny papsøster på 4 mdr. var inviteret. Nøj, hvor
var det hyggeligt. Skønt at se hundebørnene hygge sig sammen. Vi havde været
lidt spændte på udfaldet, da 'mor' er meget beskyttende over for sit ny
barn, men har altid været bodyguard for øjle; så hvordan ville hun tackle at
blive 'splittet'?
Jamen hun kiggede da bare overbærende på børnene og lod dem klare det hele
selv. Efter sådan en aften, var de alle sammen kørt helt flade - dejligt.
Lige nu ligger øjle og putter på min seng, med hovedet på min pude og nyder
freden.
Ak ja, det føles som om det kun er et øjeblik siden, at jeg så hendes kuld
blive født.

Lina

--
COWBOYS DO IT ALL
Sooner or later...

Fra : coppi

Dato : 20-05-01 21:28

Hej Lina.
Tillykke med fødselsdagen(altså hundens).

Vi holder altså kun sådan rigtig fødselsdag en gang for hver hund,nemlig når
de bliver 10 år.

Det har vi heldigvis nået med de første 2 hunde vi havde.

Næste år står Røskva for tur.

Det indebærer suppe og lagkage,krydret med leverposteg,det er nemlig
hundenes livretter her i huset.

Og selvfølgelig bliver ynglingsgæsterne indbudt.

Det er ren hygge.

coppi

Fra : Ann K.

Dato : 20-05-01 23:07

Hejsa.
Sender føs'da's'barnet et tankekødben
Til lykke...
Mvh Ann

Fra : Lina Kugge

Dato : 21-05-01 18:34

Øjle takker. Det er også første gang hun har holdt fødselsdag - vi har ikke
haft have før, og flere store legende hunde i lejlighed....måske ikke lige
det fedeste.

Lina

--

COWBOYS DO IT ALL