musik fra nokia reklame
Fra : Herb

Dato : 23-12-04 17:04

For tiden kører der en ret spacy nokia reklame med mennesker klædt i
futuristisk rødt og sort tøj.. Hvem har lavet musikken? Det er sådn
noget house-agtigt noget..

tak

/Herb

Fra : Anders Houmark

Dato : 23-12-04 18:22

Herb wrote:
> For tiden kører der en ret spacy nokia reklame med mennesker klædt i
> futuristisk rødt og sort tøj.. Hvem har lavet musikken? Det er sådn
> noget house-agtigt noget..

Bjørn Svin - Mer Strøm

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 23-12-04 20:44

Anders Houmark wrote:

> Bjørn Svin - Mer Strøm

Nix. Du tænker på en anden Nokia reklame.

--
Mvh. Lars

Fra : Anders Houmark

Dato : 24-12-04 12:22

Lars Jørgensen wrote:

> Nix. Du tænker på en anden Nokia reklame.

Hmm ja det må det være jo.. Jeg skifter konsekvent kanal når der kommer
reklamer, så det er meget sjældent jeg får set reklamer.. ikke at dét gør
mig noget egentlig

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Herbert Giulio Garon~

Dato : 25-12-04 16:52

Det er korrekt hva lars siger... jeg leder efter musikken til den nokia
reklame hvor det ik er svinet som har lavet musikken.. :)

Håber nogen kan hjælpe..

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-04 10:40

"Herbert Giulio Garonfolo" <dont@write.me> skrev i en meddelelse
> Det er korrekt hva lars siger... jeg leder efter musikken til den nokia
> reklame hvor det ik er svinet som har lavet musikken.. :)
>
> Håber nogen kan hjælpe..

Jeg ved sgu ikke helt, jeg leder selv efter den, mener i mit hoved at den
forbindes tilbage til 80'erne, jeg har hørt den før, måske i starten af
90'erne...

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Peter T.

Dato : 29-12-04 22:22

Herb leverede følgende historie fra de varme lande:

> For tiden kører der en ret spacy nokia reklame med mennesker klædt i
> futuristisk rødt og sort tøj.. Hvem har lavet musikken? Det er sådn
> noget house-agtigt noget..

Det er jeg også MEGET interesseret i at vide. Musikken (og reklamen i det
hele taget) er temmelig fed.

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede