Lykketoft :-)
Fra : hanzen

Dato : 23-12-04 16:05

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-12-04 16:27

Fra : Niels Ulrik

Dato : 23-12-04 19:33

det bedste spil

> God fornøjelse
>

> --
> hilzen
> hanzen

Fra : ab©

Dato : 23-12-04 21:10

> det bedste spil

Husk, at det kun er et spil - regeringens evner (eller manglende evner) er
desværre virkelighed.

ab

Fra : Allan Riise

Dato : 23-12-04 21:37

ab© wrote:

> Husk, at det kun er et spil - regeringens evner (eller manglende
> evner) er desværre virkelighed.

At Venstres Ungdom i det hele taget laver et sådant Flash spil, fortæller
vel mere om manglende argumenter, der er åbenbart ikke noget substantielt de
kunne gå i kødet på, så de laver et.....
"Ha ha, du er dum, og til grin spil".

Minder mig faktisk om en af vores dabattører her i forummet!

--
"If you tell the truth, you don't have to remember anything."
"Kapitalisme virker kun to steder, i himmelen, hvor det ikke er

Fra : Allan Riise

Dato : 23-12-04 21:39

Allan Riise wrote:

> [...]
> "Ha ha, du er dum, og til grin spil".
>
> Minder mig faktisk om en af vores dabattører her i forummet!

debattører..

Fra : Allan Knaap

Dato : 24-12-04 10:23

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message

> debattører..

Der strammer du sq' garnet lige lovligt meget:)
Det er da et sjovt spil. Det der til tider kan være behov for er måske lidt
humor.
Jeg ville, som borgelig da være af samme mening, havde spillet været med
Anders Fogh Rasmussen eller en tredie.

Nu er Venstres Ungdom som vel nok alle Ungdomspartier mest skabt på at skabe
lidt røre, sige nogle af de ting som de veletablerede partier ikke kan eller
tør.
De er kan lide at provokere og rykke lidt til folk.

Det lader til at de i dette tilfælde fik lov til det, spørgsmålet er så om
de har rykket ?

Fik Lykketoft igennem på 3 år og 11.36 mdr :)))

Allan Knaap

Fra : hanzen

Dato : 24-12-04 11:04

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

> Fik Lykketoft igennem på 3 år og 11.36 mdr :)))
>
> Allan Knaap

3 år og 8,8 mdr
--
hilzen
hanzen

Fra : Sten Schou

Dato : 24-12-04 00:24

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
de
> kunne gå i kødet på, så de laver et.....

Det er jo også det de er,Lykketoft og Co.,hvor svært kan det være?

Hilsen Sten

Fra : Allan Riise

Dato : 24-12-04 08:53

Sten Schou wrote:
> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo også det de er,Lykketoft og Co.,hvor svært kan det være?

Du er dum, dum dum dum.....

Og hvordan kan man så argumentere/debattere, med folk der kun kan det
mantra?

Fra : Sten Schou

Dato : 24-12-04 12:38

> Du er dum, dum dum dum.....
>
> Og hvordan kan man så argumentere/debattere, med folk der kun kan det
> mantra?

I din lille indsnævrede verden er alle, som ikke er socialdemokrater, dumme,
så det tager jeg såmænd stille og roligt. Heldigt for mig og mange andre
bliver du dagligt omgivet af flere og flere dumme mennesker.

Hilsen Sten

Fra : Tim

Dato : 24-12-04 11:48

> [...]
> vel mere om manglende argumenter, der er åbenbart ikke noget substantielt
> de kunne gå i kødet på, så de laver et.....

Ja, og så lige op til et snarligt valg... det burde censureres, på linje med
bogen om Fogh

> Minder mig faktisk om en af vores dabattører her i forummet!

Tjahh... Allan.

Tim

Fra : Alucard

Dato : 25-12-04 08:50

On Fri, 24 Dec 2004 11:48:03 +0100, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Ja, og så lige op til et snarligt valg... det burde censureres, på linje med
>bogen om Fogh

Er det ikke noget med at censur aldrig kan indføres igen

Jeg tror dog at du mener at reklamen for den er politisk reklame (som
du mener burde censureres)... Hvorfor det.... Der er da udgivet
alverdens boger om politikere både fra højre, venstre og alt
indimellem... I øjeblikket er der bare nogle venstreorienterede der
hyler op fordi de har det svært nok i forvejen.....

Fra : Alucard

Dato : 25-12-04 09:44

On Sat, 25 Dec 2004 08:49:46 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

> [...]

Ups Jeg overså lige din smiley.......

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-12-04 12:22

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Kun den statslige censur - men den lov er allerede brudt med mange af de
tiltag der er kommet i lovgivningen.
Men TV udfører pr. definition ikke censur.

Jeg er venstreorienteret og synes at det er et morsomt spil.

--
ahw

Fra : hanzen

Dato : 24-12-04 12:20

> [...]
> de kunne gå i kødet på, så de laver et.....
> "Ha ha, du er dum, og til grin spil".
>
> Minder mig faktisk om en af vores dabattører her i forummet!

Ja nu du siger det.
Jeg troede bare ikke du selv kunne se det.
--
hilzen
hanzen

Fra : Tim

Dato : 25-12-04 02:59

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message

> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Ja nu du siger det.
> Jeg troede bare ikke du selv kunne se det.

Man skal ikke kimse af selvransagelse.

Tim