Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PowerShot S1 IS
Fra : lhs

Dato : 23-12-04 15:26

Hej

Jeg har lidt kik på Canon PowerShot S1 IS som erstatning for min canon A60
som jeg ellers har været meget glad for, men nu er S1 kommet ned så den kan
erhverves for omkring 3000 kr. så jeg er fristet. Nogle med erfaringer med
do, eller andre relevante forslag til max. 3000 kr.

God Jul

Lars HS

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 23-12-04 15:32

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> erhverves for omkring 3000 kr. så jeg er fristet. Nogle med erfaringer med
> do, eller andre relevante forslag til max. 3000 kr.

http://tinyurl.com/47g42

Og i lige måde

--

Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Per O.

Dato : 23-12-04 23:22

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> erhverves for omkring 3000 kr. så jeg er fristet. Nogle med erfaringer med
> do, eller andre relevante forslag til max. 3000 kr.

Du kan da starte med at kigge lidt mere på S1'eren:
http://www.akamera.dk/art.php?artikkelid=7851

Per O.