nu er det tid for at pensionist nasserne s~
Fra : Christian

Dato : 23-12-04 14:48

Fra : ab©

Dato : 23-12-04 21:12

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse
news:41cacc8f$0$276$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> http://www.jp.dk/kp/artikel:aid=2788398/

Ja, JP er virkeligt et "sandhedsvidne", der rykker.

ab

Fra : Allan Riise

Dato : 23-12-04 21:38

ab© wrote:
> "Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Ja, JP er virkeligt et "sandhedsvidne", der rykker.

Det er jo et gammelt venstreblad, så det...
--
"If you tell the truth, you don't have to remember anything."
"Kapitalisme virker kun to steder, i himmelen, hvor det ikke er

Fra : Sten Schou

Dato : 23-12-04 23:13

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo et gammelt venstreblad, så det...

Fejl, igen..JP har aldrig været et venstreblad. JP er et politisk uafhængigt
blad. Har det nogensinde været tilknyttet noget parti,har det været
konservativt folkeparti.

Hilsen Sten

Fra : jodem

Dato : 23-12-04 23:30

"Sten Schou" <mohmedabacha@yahoo.ca> skrev i en meddelelse

> [...]
> uafhængigt
> blad. Har det nogensinde været tilknyttet noget parti,har det været

JP's kilde er Jyske Vestkysten. Det er et venstreblad, og jeg går ud fra,
det er de pensionerede fiskeskippere, der læser det. De må vel vide, hvad de
taler om.

mvh
Jodem

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 27-12-04 11:43

"jodem" <jodem@nypost.dk> wrote in message

> [...]
> det er de pensionerede fiskeskippere, der læser det. De må vel vide, hvad

Er der noget faktuelt forkert i artiklen ?

Thorkild

Fra : Allan Riise

Dato : 27-12-04 11:51

Thorkild Poulsen wrote:
> "jodem" <jodem@nypost.dk> wrote in message

> Er der noget faktuelt forkert i artiklen ?

Ikke andet end at man ikke ved noget om, hvem og hvor mange der evt. vil
bruge dette hul, men det er vel også ok, *Du* plejer ikke at se noget
forkert i at Firmaer bruger de huller der er, og *Du* er vel ikke så
dobbeltmoralsk at du vil fordømme at privatister bruger samme metode?

Allan Riise

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 27-12-04 12:07

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message

> [...]
> forkert i at Firmaer bruger de huller der er, og *Du* er vel ikke så
> dobbeltmoralsk at du vil fordømme at privatister bruger samme metode?

Måske man burde finde et system hvor dem der har betalt mest får mest !

Thorkild

Fra : Allan Riise

Dato : 27-12-04 12:29

Thorkild Poulsen wrote:
> "Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> wrote in message

> Måske man burde finde et system hvor dem der har betalt mest får mest

Goddag mand økseskaft!

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 27-12-04 22:07

> Goddag mand økseskaft!

Tænk, sådan er det i USA og det bør naturligvis også komme til Danmark så vi
kan få gjort op med den socialdemokratiske tabermentalitet og
fordelingspolitik.

Thorkild

Fra : Allan Riise

Dato : 27-12-04 22:20

Thorkild Poulsen wrote:
> [...]
>>

> Tænk, sådan er det i USA og det bør naturligvis også komme til
> Danmark så vi kan få gjort op med den socialdemokratiske

Og have over 10% fattige, nej tak!

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 27-12-04 22:58

> Og have over 10% fattige, nej tak!

Tænk, der hvor jeres regimer regerer er der stadig en hest foran ploven. Det
er på tide at satse på vækst, at sikre et nedre socialt sikkerhedsnet, men
ikke et øvre. At blive misundelse og jantelov kvit.

Thorkild

Fra : Croc®

Dato : 27-12-04 13:08

On Mon, 27 Dec 2004 11:42:33 +0100, "Thorkild Poulsen"
<thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote:

>Er der noget faktuelt forkert i artiklen ?
>
>Thorkild

Hejsa lever du endnu?

Velkommen tilbage

Regards Croc®