FRI SMS og nokia suite
Fra : Nicolai

Dato : 23-12-04 14:37

Sidder her med Nokia Suite og et kabel til mobilos, og kan dermed både læse
og skrive sms, helt uden at have telefonen "i aktion" og uden bib-bib mm...

Hvor mange sms'er mon man skal sende inden de mistæker mig for at have en
central stående? ;)

(ren nysgerrig, mine <1000 sms'er per måned er sikkert intet i forhold til
storforbrugerne . . .)

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk - Når "Fri trafik" ikke er nok!

Fra : Morten

Dato : 23-12-04 15:37

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> central stående? ;)
>
> (ren nysgerrig, mine <1000 sms'er per måned er sikkert intet i forhold til

Der skal nok en hel del til ... måske 1 hvert 5. minut el. lignende, før de
vil ligge mærke - jeg tror dog mere det er sådan noget som antallet af
forskellige numre, og indholdet af beskederne der er interessant.

Lad os sige at der er sendt præcis samme besked til over 100 forskellige
numre, så var det oplagt at det ikke bare var privat brug - og specielt hvis
beskeden f.eks. var "Tak for din tilmelding!" eller lignende.

Hvis beskederne er forskellige og til nogenlunde den samme vennekreds tror
jeg ikke de vil finde det mistænksomt før du er over de 10.000 beskeder pr.
måned.

Fra : Black

Dato : 24-12-04 10:56

> [...]
> central stående? ;)
>
> (ren nysgerrig, mine <1000 sms'er per måned er sikkert intet i forhold til

Jeg ved fra pålidelig kilde at mobil selskaberne analyserer sms'er fra stor
forbrugere af fri sms med henblik på at afsløre om fri sms anvendes i
erhvervsmæssigt øjemed.

Men det er vel ikke urealistisk at sende 30 - 35 sms om dagen, så jeg tror
ikke du skal være nervøs.

God jul.

Fra : Michel Christensen

Dato : 24-12-04 12:40

Black wrote:
> [...]
> erhvervsmæssigt øjemed.
>
> Men det er vel ikke urealistisk at sende 30 - 35 sms om dagen, så jeg tror

Nej, så længe du holder dig indenfor de grænser der er udpeget af din
operatør er der ingen problemer - medmindre naturligvis det *er*
kommercielt.

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : N_B_DK

Dato : 25-12-04 00:35

Black wrote:
> Jeg ved fra pålidelig kilde at mobil selskaberne analyserer sms'er
> fra stor forbrugere af fri sms med henblik på at afsløre om fri sms
> anvendes i erhvervsmæssigt øjemed.

Det kan næppe være lovligt, det svarer jo til at ens udbyder læser ens mails
?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Nicolai

Dato : 27-12-04 20:29

> Det kan næppe være lovligt, det svarer jo til at ens udbyder læser ens
> mails ?

Det var netop min tanke?

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-12-04 10:09

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message
> [...]
mm...

> Hvor mange sms'er mon man skal sende inden de mistæker mig for at have en

Du kan roligt sende alle dem du orker, 2-300 om dagen, så længe du ikke
bruger dem ifb erhverv er du indenfor reglerne

Hvis du så orker at sende så mange..

Hygge