Dioxin-drab-troende er til grin
Fra : Bo Warming

Dato : 23-12-04 14:35

TV er ukritisk imod USA-historien om "gift bag bumset hud er bevist", men
papir-Politiken gør idag helt tydeligt at det er en røverhistorie. Trist at
de væsentligheder, som modsiger amerikansk ønsketænkning, kun trykkes og
ikke kan linkes til.

Symptomer hos Viktor Jusjtjenko er rapporteret straks efter middag hos hans
fjender.
Men giften virker aldrig så hurtigt.

At blodkoncentrationerne er tusind gange forhøjede beviser ikke biologisk
skade. Dioxins berømmelse skyldes især at molekylet kan måles, når der kun
er ganske få af dem.

Der har ikke været nok til at hans amerikanske kone kan smage det, når hun
kyssede ham, som hun påstår.

Viden om de forskellige dioxiners helbredsskader er usikker - ingen vides
at være døde af et eller flere af de nævnte molekyltypers forekomst i mad.

Den usunde hud vil forsvinde på kort tid - det ved man. Giften udskilles og
dræber næppe når så små koncentrationer.
Man kan spise det på sine cornflakes har eksperter oplyst.(New Scientist ca
1988)

At giftmord er sjældne skyldes bl.a. at enorme mængder skal indtages, og
ofte fører dette til opkastning. Så daglige doser er løsningen. Ikke een
super-middag som her.

Ved offentlige gæstebud er der altid mange retter at vælge imellem. Det er
uforudsigeligt om fjende-politikeren mætter sig med det ene eller det andet.

Den smarte martyr afviser at oplyse præcist om den private lægeundersøgelses
præcise indhold, fx hvilke molekyltyper har været hvormeget forhøjet hvilke
dage. En giftekspert udtaler "Det er en tåbelig teori. Han kan være
forgiftet på et hvilken som helst tidspunkt" Politiken dd.

Han kan også have indtaget de små mængder selv, frivilligt, lige før
lægeundersøgelsen efter forinden at have testet, at han ikke skades af det.
Grim hud kan man få på masser af måder.

http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=349160

Fra : Niels Ulrik

Dato : 23-12-04 19:11

> [...]
>
> Han kan også have indtaget de små mængder selv, frivilligt, lige før
> lægeundersøgelsen efter forinden at have testet, at han ikke skades af

præcis. jeg tror han har snuppet lidt forurenet ekstaci eller sådan noget og
indså så sin misdåd og skulle forklare det for sin kone - med en løgn.

Fra : Claus Legarth Jensen

Dato : 27-12-04 18:18

Bo Warming er en NAR

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-04 21:12

"Claus Legarth Jensen" <claus.jensen@geo.au.dk> wrote in message
> Bo Warming er en NAR

Det er et synspunkt. Som måske ville være interessant, hvis du havde facts
og logik at sætte op imod mine videnskabelige synspunkter i trådstarten