MS Windows
briani 27239
Oprydning ala Norton uninstaller ??
Fra : Thomas

Dato : 23-12-04 09:20

Hej.

Jeg har for nylig skiftet fra Win98 til XP, og har været lidt på udkig efter
et "oprydnings software" ala det gode gamle Norton uninstaller, som kan
hjælpe med lidt rengøring i ny og næ....

Jeg har, opfordret af en tidligere tråd, forsøgt at køre G-Lock Temp
Cleaner, men syntes ikke rigtigt at den kan hjælpe med så meget end at
beskrive nogen filer man lige bør kikke lidt nærmere på og evt. slette.
Men når den beskriver en fil evt. som "Genoprettede filfragmenter" osv., så
gør den mig mere i tvivl end den hjuælper mig.
Den finder ingen af de internet filer som jeg også end imellem plejede at
fjerne med Nortons Uninstaller ( 15000 filer var ikke unormalt )

Jeg søger derfor et oprydningsprogram for Dummies......

Nogen gode tips....
( Glemte jeg at nævne at det helst skulle være freeware )

Thomas.

Fra : John

Dato : 23-12-04 14:25

"Thomas" skrev i en meddelelse

> Jeg har, opfordret af en tidligere tråd, forsøgt at køre G-Lock Temp
> Cleaner, men syntes ikke rigtigt at den kan hjælpe med så meget end at
> beskrive nogen filer man lige bør kikke lidt nærmere på og evt. slette.

G-Lock er nem at anvende, og '... allows you to optionally delete files to
the recycle bin, allowing you to restore them if you make a mistake. ...'.

Slettede filer gemmes i papirkurven som skrevet står, så der er fuld
fortryde-ret.

Mvh John

Fra : John T.

Dato : 25-12-04 07:21

> Mvh John

Du kunne forsøge med programmet:
Windows & Internet Cleaner Pro
Jeg bruger det og det er ikke unormalt at den sletter 8-1200 filer
efter et par dages beskedne besøg på nettet.
Mvh. John