LG 8120
Fra : Brian

Dato : 23-12-04 03:57

Er der nogen der ved hvordag man over føre mp3 filer til den og det samme
gælder billeder

Og henter billeder fra den som man har taget med den

Fra : Guru

Dato : 23-12-04 04:55

Ja, kan du på to måder:
Enten via infrarød forbindelse, som LG'en kan lave til en computer eller en
anden telefon, forudsat at disse understøtter den slags.
Eller via USB-forbindelse, hvor telefonen tilsluttes en pc gennem et kabel.

Fra : Brian

Dato : 23-12-04 06:12

jeg har prøvet med det kabel der er med telefonen og jeg kan bare ikke få
det til at virke
Hvor dan hælved gør man jeg har kigget i manualen og der kan jeg ikke se
noget om det

Fra : Ulrik Lauritsen

Dato : 26-12-04 17:30

Hejsa Brian!

Når du har installeret cd-rommen, skal du gå ind i enhedshåndtering (under
denne computer, administrer - hvis du har XP) og opdatere drivere for den
com-port din LG sidder i. Når du så åbner Phone Manager skal du som det
første tilslutte telefonen, og så skulle det virke.

Hilsen
Claudia