MS Windows
briani 27239
download af update til Win98
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-04 04:10

Jeg har funet SP2 til XP og lagt på en CD så jeg kan instaler den og AVG før
jeg sætter en ny instaleret PC på nette.

En sådan SP ville jeg også gerne hente til Win98 ..... men hvor henter jeg
en sådan fil ?

Ja jeg har prøvet microsoft ... men hvor ?

på forhånd tak

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-04 04:53

Jeg har fundet på
http://www.majorgeeks.com/downloadget.php?id=4131&file=9&evp=f7b03d47937ac8f5241010dcfe035f33
sesp162en.exe men det er jo en uofficel ting så det jeg ikke helt glad ved
????

Fra : BuFFerz

Dato : 24-12-04 00:54

Mener ikke win98 kan angribes på samme måde som XP.

Så du har god tid til selv at hente updaten fra windowsupdate med 98
maskinen - uden at du bliver angrebet. (dog skal du ikke åbne mails og
skumle hjemmesider - for du har opdateret)

Jeg har brugt 98 ind til fornylig hvor jeg fik ny pc - hvor XP SP2 fuglte
med - dvs. med sp2 er jeg ra start sikret mod de dÅmme vira som pt. findes.
(ingen kender dagen i morgen)

God Jul

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-04 08:26

> Mener ikke win98 kan angribes på samme måde som XP.
Hvilket også er min fornemlser men jeg ahr ikke noget at have det i.
I grunen mærkeligt at den nye teknologi er mere såbar end den gamle ?

> Så du har god tid til selv at hente updaten fra windowsupdate med 98
> maskinen - uden at du bliver angrebet. (dog skal du ikke åbne mails og
> skumle hjemmesider - for du har opdateret)
Ja det da rigtig og det gør jeg også men først efter jeg har instaleret AVG
samt updateret den med hvad ejg har kunne finde af updates

> Jeg har brugt 98 ind til fornylig hvor jeg fik ny pc - hvor XP SP2 fuglte
> med - dvs. med sp2 er jeg ra start sikret mod de dÅmme vira som pt.
> findes. (ingen kender dagen i morgen)
Nej og derfor ville jeg geren opdater unde at være på nette

> God Jul
I lige måde

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-12-04 08:50

"Kai LJ. Rasmussen" skriver:

> I grunen mærkeligt at den nye teknologi er mere såbar end den gamle ?

Sådan går det, når man forsøger at integrere IE som meget som muligt i
styresystemet

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe