Probs i Leisure Suit Larry
Fra : Simon Skarum

Dato : 23-12-04 01:32

Hej NG

Tillad mig at sige: ARGH! Lige nu er jeg ret frustreret over dette spil. Er
kommet til det sted hvor man snakker med en kvinde der hedder "Tilly".
Vi er nede i hendes kontor og når jeg aktiverer hende, går en samtale i
gang. Denne er ikke bare svær, men syyyyyg.
Jeg har gennemført den ved kun at tage de grønne ikoner (ud over alkohol og
prutter), ved afslutningen af samtalen var "hjerte-ikonet" ude i siden
gult... Skal dette være grønt før man kan gennemføre banen?
Kan man evt. sætte sværhedsgraden ned?
I yderste tilfælde, findes der en cheat der kan løse det her.

Mvh. Simon

PS. Undskyld hvis det er lidt rodet, men jeg er meget... frustreret.

Fra : KEO

Dato : 23-12-04 17:54

Hej simon

Hjertet skal være grønt for at gennemføre, men hvis du lader den køre
igennem 3 gange, bliver du spurg om du have den lettere, så skulle du kunne
komme igennem. husk ikke at have for meget alkohol

MVH

KEO

Fra : Simon Skarum

Dato : 23-12-04 23:04

"KEO" skrev i en meddelelse...

> Hjertet skal være grønt for at gennemføre

Ok, takker

>, men hvis du lader den køre igennem 3 gange, bliver du spurg om du have
>den lettere, så skulle du kunne komme igennem.

Nope, det bliver jeg ikke spurgt om... Er det noget man skal indstille det
til?

Mvh. Simon