FF viser ikke æ, ø og å
Fra : Finn

Dato : 23-12-04 00:40

FF 1.0 viser ikke altid æ, ø og å men "?".
På nogle sider kan noget at teksten så rigtigt mens andet står med ?-tegn.
Jeg har sprog til at stå på Vestlig ISO 8859-1

Hvad er der galt?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-12-04 00:56

Den 23-12-04 00.39 skrev Finn følgende:
> FF 1.0 viser ikke altid æ, ø og å men "?".
> På nogle sider kan noget at teksten så rigtigt mens andet står med ?-tegn.
> Jeg har sprog til at stå på Vestlig ISO 8859-1

Har du adresser på sider, hvor problemet opstår?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Finn

Dato : 23-12-04 10:06

news:41ca09f6$0$159> Har du adresser på sider, hvor problemet opstår?

Ups sorry. Bl.a. www. coop.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-12-04 10:58

Den 23-12-04 10.05 skrev Finn følgende:
> news:41ca09f6$0$159> Har du adresser på sider, hvor problemet opstår?
>
> Ups sorry. Bl.a. www. coop.dk

Den vises korrekt her. Siden sendes som ISO-8859-1, hvilket du også har
angivet. Forhåbentlig er der en mere kyndig, der kan gennemskue, hvad
der går galt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær ti-fingersystemet med det gratis program SES Type

Fra : Henning Petersen

Dato : 24-12-04 06:59

Finn wrote:
> FF 1.0 viser ikke altid æ, ø og å men "?".
> På nogle sider kan noget at teksten så rigtigt mens andet står med ?-tegn.
> Jeg har sprog til at stå på Vestlig ISO 8859-1
>
> Hvad er der galt?

For at vise danske bogstaver hjalp denne løsning for mig.
Gå ind i menu wiew-character encoding-autodetect-universal.
Altså forstået således universal skal aktiveres
mvh Henning

Fra : Finn

Dato : 25-12-04 11:39

"Henning Petersen" <henben@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Gå ind i menu wiew-character encoding-autodetect-universal.

Jeg har været inde og prøve lidt forskelligt og NU virker det - tak!