Hjælp - hvad hedde denne film:
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-04 00:26

Hej!

Filmen er med, så vidt jeg husker, Bill Murray i hovedrollen og handler at
han, som journalist, havner et sted ude i ingentig.
Hverdagen gentager sig gang på gang hver eneste dag indtil gåden
afklares....

Kan nogen huske filmens titel? Gerne den originale engelske, og den danske.

I ønskes alle en rigtig glædelig jul, samt et godt nytår.

Hilsen, Brian

Fra : Morten Wartou

Dato : 23-12-04 00:35

"Brian Vind" <bv(snabel-a indsættes her)oz1bv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> afklares....
>
> Kan nogen huske filmens titel? Gerne den originale engelske, og den
"Groundhog Day", "En ny dag truer"

> I ønskes alle en rigtig glædelig jul, samt et godt nytår.
Tak i lige måde.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 23-12-04 01:02

Morten Wartou skrev...

> "Groundhog Day", "En ny dag truer"

Fremragende film, som ligger højt på min personlige top 10 liste. Bill
Murray's bedste præstation, efter min mening.

"Come on, all the long distance lines are down? What about satellite? Is it
snowing in space? Don't you keep open a line for emergencies or for
celebrities? I'm both."

Den skal minimum ses hvert år den 2. februar

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 23-12-04 00:35

"Brian" == Brian Vind <bv(snabel-a indsættes her)oz1bv.dk> writes:

> [...]

> afklares....

> Kan nogen huske filmens titel? Gerne den originale engelske, og den

Det kan vist kun være Groundhog day du tænker på. Jeg kan desværre
ikke lige komme på hvad den blev oversat til på dansk.

--
/Wegge <http://wiki.wegge.dk>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge