Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flensborg?
Fra : Food_life

Dato : 22-12-04 20:37

Hej

Kan det betale sig at køre til Flensborg og købe Canon D20 med
tilhørende udstyr for ca. 30.000 ? Hvis, kan I så anbefale en butil i
Flensborg?

MVH

Fra : rosenauer.dk

Dato : 22-12-04 21:06

> Kan det betale sig at køre til Flensborg og købe Canon D20 med
> tilhørende udstyr for ca. 30.000 ? Hvis, kan I så anbefale en butil i
> Flensborg?

Digital4u hare en afdeling syd for grænsen - check http://www.d4you.de - den
ligger lidt nord for Flensborg, hvilket jo ikke behøver være en dårlig ting
=)

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-04 22:46

"Food_life" <noname@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan det betale sig at køre til Flensborg og købe Canon D20 med
> tilhørende udstyr for ca. 30.000 ? Hvis, kan I så anbefale en butil i

Der ligger i förde park en butik der hedder photo dose det er en tysk kæde
prøv at søge dem på nettet, der har jeg før købt digitalkamera til en
rimelig pris ca 25% under laveste pris i DK, har også lige set EOS300D incl
18-55 til 899 Euro i real supermarked også i Förde park.
Der ligger også en stor fotoforretning i en af de gader der går ned til den
vej der følger havnen i Flensborg, Media markt ved citti park har også et
stort udvalg i fotoudstyr.
MVH
Jens

Fra : AS

Dato : 22-12-04 23:46

> Der ligger i förde park en butik der hedder photo dose

Totally pop photo.

har også lige set EOS300D incl
> 18-55 til 899 Euro i real supermarked også i Förde park.
Endnu værre

> Der ligger også en stor fotoforretning i en af de gader der går ned til
den
> vej der følger havnen i Flensborg,
Den har mistet

Media markt ved citti park har også et
> stort udvalg i fotoudstyr.

Jeg vil ikke sige "stort"

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-04 00:32

"AS" <ars@TrasH.net> skrev i en meddelelse

> Totally pop photo.
>
> har også lige set EOS300D incl
> Endnu værre

> den
> Den har mistet
>
> Media markt ved citti park har også et
>
> Jeg vil ikke sige "stort"

Er det hele ikke ligemeget sålænge at man kan købe tingene billigere der

--
Tom

Fra : AS

Dato : 23-12-04 06:59

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Er det hele ikke ligemeget sålænge at man kan købe tingene billigere der

Så længe de findes. Hvis det er 300D med kit objektiv, muligvis findes, men
hvis man vil gerne holde i hånd noget lidt mere avnceret, kan blive svært.