gammelt skyde spil ?
Fra : Li Lo

Dato : 22-12-04 16:23

hejsa jeg ville så gerne have fadt i et rigtig gammelt skyde spil som jeg
havde da jeg lige havde fået min først pc, i 93.
man rendte rundt i nærmeste en labyrint og skød nazister og for enden af
hver bane skulle man besejer hitler. jeg mener der er kommet nogle flere
udgaver af det men det er det helst gamle jeg helst vil have fadt i.. nogen
der kan hjælpe mig ?

VH Li Lo

Fra : Milan

Dato : 22-12-04 16:52

Dav
Det lyder da vist som wolfenstein (det oprindelige).Gad vide om ikke det
findes som abandon-ware ?+
God jul
Finn

Fra : Carsten

Dato : 22-12-04 17:57

Det hed vist "Wolfenstein 3D" mener jeg.
Som MILAN næsten også skriver.

Hilsen Carsten

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 23-12-04 09:00

Carsten wrote:
> Det hed vist "Wolfenstein 3D" mener jeg.
> Som MILAN næsten også skriver.

-og fortsættelsen hed "Spear of Destiny"

/Jakob F.

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-04 20:07

> [...]
> hver bane skulle man besejer hitler. jeg mener der er kommet nogle flere
> udgaver af det men det er det helst gamle jeg helst vil have fadt i..

Kik her.

http://www.3drealms.com/downloads.html

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk