Hvor får man noder ?
Fra : Simon [2700]

Dato : 22-12-04 16:00

Hej,

Jeg står og mangler nogle noder til nyere popmusik, min kæreste har et
elektrisk klaver, og vil
gerne have noget at spille på det.. Er det muligt at download/printe
sådanne noder fra internettet ?
- jeg har søgt via google, uden videre held, fandt lidt klassisk.... hvis
der er nogen der har links er de meget velkomne.

Ellers er der måske en der kan henvise til en butik i københavns området
hvor jeg kan købe noder til nyere pop musik,
gerne en samling i et hæfte eller lign. og hvad er en ca. pris på sådan
noget ?

mange tak for hjælpen.
mvh.Simon

Fra : Benny Nissen

Dato : 22-12-04 16:12

Simon [2700] wrote :
> Jeg står og mangler nogle noder til nyere popmusik

Prøv biblioteket. De har masser af nodehæfter liggende.

Ellers plejer enhver musikinstrumentforhandler at kunne klare sagen.

--
Benny