SGH-E700 ringetoner fra MMS
Fra : Emil

Dato : 22-12-04 13:05

Jeg er måske en klovn til det her, men har læst manualen igennem et
par gange og kan ikke finde ud af hvordan man overfører/aktiverer
ringetoner på min mobil som jeg har modtaget via mms.

Kan nogen hjælpe?

v.h. Emil

Fra : Camilla

Dato : 28-12-04 13:31

Hej.

Mindes altså at du kan gå ind under funktioner og vælge "klip medie" og
derefter finde lyd-filen som du nu har modtaget.
Derefter kan du gå ind i din medieboks som ligger i menu 7.
Håber det hjælper ??

Camilla