Asus P4P800 og boot problem...?
Fra : Magnus

Dato : 22-12-04 12:49

Kan jeg ikke boote op på en win XP for at genistallere win XP?

Win XP har siden jeg installerede det og nu vil jeg så formatere og lave en
ny installation på min maskine. Men i mellemtiden har jeg købt en
usb-kortlæser til at indbygge i diskettedrevet og med et lille stik er dan
tilsuttet bundkortet og begge deler virkede fint under windows.

Men nu når jeg ligger Win XP inst. cd'en i og booter op på den så går det
fint indtil jeg kommer frem til den første blå skærm hvor der står: "Windows
installation" som normalt men i bunden plejer den at indlæse diverse som
man med tekst kan læse hvad den gør.

Men den indlæser intet så længe jeg har min usb-kortlæser's lille stik
siddende på bundkortet.... Det er som om den måske forsøger at læse på
kortlæseren men ikke kan og derfor går inatallationen i stå.

Hvad skyldes dette er der noget i bios'en som skal ændres eller lignede for
at den kan boote med kortlæseren siddende på?

/Magnus