MS Windows
briani 27239
Hvordan finder og fjerner man grafikkort i~
Fra : Henning Lund

Dato : 22-12-04 12:44

Jeg har kørt en rep af XP da der var nogle filfejl som ikke lod sig
reparere med sfc /scannow. Alt gik godt, jeg beholdt alle mine
indstillinger, men i enhedshåntering kan jeg hverken se min skærm eller
skærmkort, jeg skulle gerne have det installeret så jeg kan blive fri
for det vanvittige flimren der er på skærmen efter reperationen af XP.
Hvordan pokker gør jeg det, computeren finder ikke skærmkortet under
genstart, og da der ingen er inde i enhedshånteringen, kan jeg ikke
fjerne eller installere det?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Henning Lund

Dato : 22-12-04 13:35

Henning Lund skrev:

Hvis det er til nogen hjælp så er det en agp fejl, der mangles denne fyr
VIAAGP1.SYS

Fra : Henning Lund

Dato : 22-12-04 13:49

Henning Lund skrev:

> Henning Lund skrev:
>
> Hvis det er til nogen hjælp så er det en agp fejl, der mangles denne
> fyr VIAAGP1.SYS

Til oplysning var det via driverne der var smuttet under rep af XP,
hvordan det så kan lade sig gøre

Fra : Ricko.

Dato : 22-12-04 14:45

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> Til oplysning var det via driverne der var smuttet under rep af XP,
> hvordan det så kan lade sig gøre
Se det er der ingen der ved , men hvis man vil have problemer så tag en pc
til hjælp.så kommer det af sig selv .

Fra : Henning Lund

Dato : 22-12-04 16:12

Ricko. skrev:

> Se det er der ingen der ved , men hvis man vil have problemer så tag
> en pc til hjælp.så kommer det af sig selv .

Tjae windows veje er uransagelige, efter at jeg kørte den "opgradering"
af XP med SP2 på en maskine med XP med SP2 så er der pludselig frigivet
knapt en GB mere på mit C drev.

Fra : Anders Lund

Dato : 22-12-04 18:24

Henning Lund wrote:
> Tjae windows veje er uransagelige, efter at jeg kørte den "opgradering"
> af XP med SP2 på en maskine med XP med SP2 så er der pludselig frigivet
> knapt en GB mere på mit C drev.

System restore? Den kan godt gemme et par GB.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 22-12-04 21:32

Anders Lund skrev:

> System restore? Den kan godt gemme et par GB.

Slået fra.

Fra : Anders Lund

Dato : 22-12-04 18:25

Et bud - installer Via 4 in 1 driveren? www.viaarena.com (mener jeg)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 22-12-04 21:33

Anders Lund skrev:

> Et bud - installer Via 4 in 1 driveren? www.viaarena.com (mener jeg)

Ja det var den som blev dræbt ved rep af XP.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-12-04 22:47

> Ja det var den som blev dræbt ved rep af XP.
>
> --
Det er helt normalt, at ved reparation af xp ryger der nogle
bundkortsdrivere, som man så må installere igen. Så en ny via4in1 skulle
løse dit problem. Alternativt skal jeg gerne sende dig viaapg1.sys (28 kb)
da det plejer at være nok at reetablere den.
Men du er stadig nødt til at hente en ny grafikkortdriver og så installere
den bagefter, ellers bliver det ikke installeret ordentligt.

Kurt