upload problemer
Fra : lejfo

Dato : 22-12-04 11:59

Command: PWD
Response: 257 "/" is current directory.
Command: PORT 83,88,144,179,13,20
Response: 200 PORT command successful.
Command: TYPE A
Response: 200 Type set to A.
Command: LIST
Error: Timeout detected!
Error: Could not retrieve directory listing

hej i gruppen !

er der ikke en behjertet sjæl, der kan fortælle mig, hvorfor jeg ikke kan
uploade til min nye tildelte hjemmesideplads?
er det dette udsagn: ( Access restrictions apply. ) er fordi tdc fortsat har
en "såkaldt" support side liggende på pladsen?
ps. jeg har anonymiseret ovenstående lidt.

hilsen lejfo

fjern SPAM fra min email-adresse

Fra : lejfo

Dato : 23-12-04 12:25

"lejfo" <eljessenSPAM@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> en "såkaldt" support side liggende på pladsen?
> ps. jeg har anonymiseret ovenstående lidt.

Der er ikke kommet nogen løsninger, måske fordi det ikke er den rigtige
gruppe? måske fordi det er tdc-folk,som sidder her, men Tak alligevel.
Glædelig JUL og godt NYTÅR ! )