Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon CD Labelprint
Fra : Simon Nielsen

Dato : 22-12-04 11:38

Hej

Jeg er ikke sikker på om dette er den korrekte gruppe, men da jeg ved at
flere sidder med en Canon PIXMA printer herinde må det næsten være stedet at
spørge.

Jeg har mistet min CD til printeren. Er der nogen der vil tage en kopi af
deres cd (Canon PIXMA IP4000) og sende den til mig, så vil jeg blive glad og
kvittere med en god flaske rødvin.

Eller hvor henne i verden kan man rekvirere dette program, jeg har prøvet på
canon.com.au og hentede programmet i version 1.00.38 til en i965 men jeg får
ikke noget preview og den sender ingen info til printeren.

Mvh
Simon

Fra : Mogens

Dato : 22-12-04 12:41

On Wed, 22 Dec 2004 11:38:23 +0100, "Simon Nielsen" <news@siho.dk>
wrote:

>Jeg har mistet min CD til printeren. Er der nogen der vil tage en kopi af
>deres cd (Canon PIXMA IP4000) og sende den til mig, så vil jeg blive glad og
>kvittere med en god flaske rødvin.

Hvor i landet befinder du dig ?

Det kunne jo være man ku spare portoen

mvh Mogens

Fra : Simon Nielsen

Dato : 23-12-04 03:18

"Mogens" <DeathTo@ll.spammers> wrote in message

> Hvor i landet befinder du dig ?
>
> Det kunne jo være man ku spare portoen

Hej

Jeg har fundet min CD den sad i den bærbare som jeg kun bruger til studie
såeh

Mvh
Simon

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-12-04 09:52

On Thu, 23 Dec 2004 03:18:01 +0100, "Simon Nielsen" <news@siho.dk>
wrote:
klip

>Jeg har fundet min CD den sad i den bærbare som jeg kun bruger til studie
>såeh
>
>Mvh
>Simon

Såeh, der kunne den måske have gemt sig i laang tid, he he
undskyld det er nok jule-drille-humøret
mvh Ebbe
glædelig jul til alle