Navigation til Nokia 6600
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 22-12-04 10:23

Hej NG!

Jeg har lidt kig på TomToms produkt, der gør det muligt at have navigation
på sin Nokia 6600. Er der nogle af jer der har prøvet det?

Umiddelbart er jeg bange for:
1. For lidt computerkraft, resulterende i dårlig afvikling af
navigationssoftware.
2. For lille skærm, man ikke kan bruge til noget rent navigationsmæssigt?
3. For lav lyd. (Ka den evt. gå via BT headset? (Og kan det være tilsluttet
samtidig med BT GPS antenne?

Systemet koster vist ca. 2.000 kr. Dvs. at man for det dobbelte kan få en
Ipaq med navigation... Har bare ikke rigtigt brug for endnu en gadget, min
Nokia opfylder alle mine krav til kalender osv... Men er en Ipaq måske et
bedre valg?

Go jul
Lasse

Fra : Anders

Dato : 22-12-04 10:27

Ville klart vælge Ipaq'en. Der er jo ikke så meget i forskel på størrelsen.

Mvh
Anders

Fra : quake

Dato : 22-12-04 10:59

Jeg har selv mobile 66 skandinavien til min nokia 6600 og det virker lige så
godt som en pda med navigation på
den kan sagtens klare det selv når den beregner ny rute hvis man kører for
langt så jeg er godt tilfreds min bror har en pda med tomtom på det er ikke
nær så præcist
som mobile 66 (kostder ca 2200 for softvare 256md mmc kort og bluetooth gps
modtager se det på www.66.com under produkter

quake

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-12-04 13:01

"quake" <lotusvej@mail.dk> wrote in message
> [...]

> den kan sagtens klare det selv når den beregner ny rute hvis man kører for
> langt så jeg er godt tilfreds min bror har en pda med tomtom på det er

Hvordan mon du vurdere det, TomTom3 (hvis han altså bruger det) bruger
kortdata fra samme leverandøre som de andre, jeg har prøvet begge løsninger
og finder klart 6600 løsningen ok, men for lille og ikke god hvis man ønsker
at kunne bruge mobilen også.. men er da en sjov mulighed..

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 22-12-04 16:35

Så kan det jo være at du har et sæt du vil sælge?
Der står ellers, at man kan bruge telefonen samtidig, men det virker måske
ikke skide godt?

Lasse

Fra : [7400] René

Dato : 23-02-05 19:29

Troede ikke et en Nokia 6600 kunne håndtere mere end et 128 mb MMC kort ?
iflg deres egne papirer ?
Kan den det ? hvad firmware ?

/ Rene