MS Windows
briani 27239
Grafik-problemer... Hvad mangler der?
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-12-04 05:12

Hej NG.

Jeg har fået ny pc og der er åbenbart noget galt. Jeg har installeret
directx 9.0c tror jeg nok det hedder (dxmedia). Men nogle spil-demoer
giver fejl og afsluttes med et tilbud om at jeg kan sende en fejl-rapport.

Og når jeg afspiller musik i Media player 10, så er der ikke nogen
visuelle effekter... Hvad mangler jeg? Er det noget med opengl eller
lignende jeg skal installere?

Windows device manager (enhedshåndtering) har fundet mit grafikkort til
NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X (Microsoft Corporation), så jeg går
da udfra at driverne er installeret og jeg mener da også at jeg kørte
alle cd'erne der medfulgte pc'en.

På forhånd tak,

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Anders Lund

Dato : 22-12-04 07:20

Martin Jørgensen wrote:
> [...]
> NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X (Microsoft Corporation), så jeg går
> da udfra at driverne er installeret og jeg mener da også at jeg kørte

Prøv at downloade de seneste drivere fra Nvidia...

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-12-04 01:31

Anders Lund wrote:

> Prøv at downloade de seneste drivere fra Nvidia...

Takker, glimrende forslag... Men det virker ikke. Er der ikke flere som
har et bud?

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-12-04 13:29

Hej
Prøv at opgradere din directx til v. 9.
Du siger ikke hvilke problemer du har.

Mvh. Brian

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-12-04 22:21

Brian Olesen wrote:

> Hej
> Prøv at opgradere din directx til v. 9.

Jeg har vistnok v.9.0c.

> Du siger ikke hvilke problemer du har.

Jo: Og når jeg afspiller musik i Media player 10, så er der ikke nogen