Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon IXUS 500
Fra : Jpetersen

Dato : 22-12-04 01:42

hej i gruppen.
jeg har faaet 2 knaldtilbud i en butik her naer boston ( rigtigt gaettet jeg
er i usa ) .. Det ene er et canon ixus 500 til ca. 1800 kr og det andet
er ogsaa et canon men et a95 kamera til ca.1380 kr.
Jeg ville lige spoerge her i gruppen om der er nogle der er for eller imod
de 2 modeller...
Jeg "opgradere" fra et sony powershot kamera som jeg/ konen synes er det
vaerste lxxt vi begge har haft mellem haenderne, naa men det var en helt
anden historie (sikkert en mandags model ).
mvh. soeren

ps. god jul

Fra : Peder\(2791\)

Dato : 22-12-04 08:40

Hej Søren
Jeg har lige købt et A95 - overvejede også et Ixus 500 , men hældte til A95
pga de mange features du kan stille manuelt som du ikke kan på ixus - jeg
har IKKE fortrudt det køb , fik det for en uge siden og det tager kanon gode
og MEGET skarpe billeder! Det har for øvrigt lige vundet en test over 10
andre 5MP cameraer i DigitalFoto nagsinet fra November md
Og den pris du kan få det til er meget billigt - jeg gav 2800kr som det
billigste her i øjeblikket! Køb det - du vil ikke fortryde det - så er du
sikret en masse gode billeder i julen!
Go jul til dig "over there" og din familie!
PS husk også at købe et stort Compact Flash kort!
(jeg købte et 1GB -)

Fra : Møller

Dato : 22-12-04 09:29

> [...]
> vaerste lxxt vi begge har haft mellem haenderne, naa men det var en helt
> anden historie (sikkert en mandags model ).

Hej

Husk at garantien ikke gælder når du kommer her "hjem".
Bliver der noget i vejen med kameraet, skal det en tur "over there" igen.

Jeg ville også vælge A95'eren. Og på den ande side, til den pris kan du
smide det væk hvis det går i stykker.
Du kunne jo evt. overveje at købe 2..

God Jul.

Møller

Fra : Jpetersen

Dato : 22-12-04 13:23

okay det bliver sikkert et a95 jeh koeber... tak til jer begge og god jul
overthere
mvh

Fra : enrico

Dato : 23-12-04 15:59

Jeg har Ixus 500 og den kan man sagtens køre manuelt.
Et kanon kamera, jeg gav 3500 for ;)

-enrico

Merry Xmas