Soundmax virker ikke på Asus A7V880
Fra : Kim Jespersen

Dato : 22-12-04 23:37

Hej NG

Håber i kan hjælpe. Jeg har lige fået et Asus A7V880 hvorpå der er et
Soundmax AD1888 lydkort.
Problemet er at jeg prøver at installere driveren, men i slutningen af
installationen siger den "Driver findes ikke, prøv at genstarte
computeren". Det har jeg så gjort 30 gange og prøvet at hente den sidste
nye driver, men den siger det samme.

Jeg håber virkeligt i kan hjælpe, for der er nada hjælp at hente fra
Asus hjemmeside eller Soundmax hjemmeside.

Hilsen
Kim

Fra : LNC

Dato : 22-12-04 18:39

Prøv på Intel s hjemmeside

Mvh Lars

Fra : Zulu

Dato : 22-12-04 22:25

> [...]
> nye driver, men den siger det samme.
>
> Jeg håber virkeligt i kan hjælpe, for der er nada hjælp at hente fra Asus

Har du prøvet den driver du kan hente her?
http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=A7V880

Zulu

Fra : Henrik Andresen

Dato : 26-12-04 20:40

kig lige i bios om der er integreret lydkort på bundkortet
soundmax kører sammen med ac97 lyd på mit bundkort!!

Fra : Zulu

Dato : 27-12-04 12:11

Henrik Andresen wrote:
> kig lige i bios om der er integreret lydkort på bundkortet
> soundmax kører sammen med ac97 lyd på mit bundkort!!

Hvorfor skriver du til mig? Det er Kim Jespersen, der søger hjælp.

Kan jeg ikke få dig til at skrive under det du svarer på? Det gør det hele
lidt nemmere at læse.

Zulu

Fra : Kim Jespersen

Dato : 24-12-04 19:46

Jeg har prøvet de drivere fra Asus' hjemmeside. Jeg er kommet frem til
at der måske ligger noget og irriterer den Soundmax driver, så løsningen
vil måske først vise sig efter en formattering.
Ja jeg håbede jo på at det ikke var nødvendigt :(