Julepakker fra Fyn..
Fra : News TeleDK

Dato : 21-12-04 23:26

Traditionen tro, så er der igen lagt pakker under juletræet,
med udtræk fra fynske sogne.

Det bliver de sidste for i år.

Tak for i år, God Jul og Godt Nytår til alle
... samt god jagt )

Lotte

Fra : pm

Dato : 21-12-04 23:36

[...]

Tak til Lotte for de godre traditioner.. har osse kigget efter dem et par
gange -)

PM

Fra : Poul Petersen

Dato : 26-12-04 11:23

"News TeleDK" <dur.ikke@is.invalid> skrev i en meddelelse

[...]

Kære Lotte !
Jeg kan ikke åbne dine julepakker - for jeg ved ikke hvor de er -
Hvor kan jeg finde dem ???

Mvh.
Poul

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 26-12-04 12:46

"Poul Petersen" skrev
> Kære Lotte !
> Jeg kan ikke åbne dine julepakker - for jeg ved ikke hvor de er -
> Hvor kan jeg finde dem ???

http://www.virgo-fyn.dk/
og
http://www.virgo-fyn.dk/wm_xmas.html