lotr rotk region 1 og minas morgul
Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-12-04 21:58

var der nogen der nåede at få bestilt minas morgul? - jeg gjorde ikke - den
var udsolgt på under en uge.... far er ikke sur... far er skuffet
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jesper

Dato : 21-12-04 22:03

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> var der nogen der nåede at få bestilt minas morgul? - jeg gjorde ikke - den
> var udsolgt på under en uge.... far er ikke sur... far er skuffet

Far skulle have kendt sin besøgelsestid og FORUDBESTILT, så var far ikke
blevet hverken sur eller skuffet
--
Say hello to my little friend.---John Holmes...
DVD Collection:

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-12-04 22:33

> Far skulle have kendt sin besøgelsestid og FORUDBESTILT, så var far ikke
> blevet hverken sur eller skuffet

Ja, du har desværre ret

jeg husker gollum as gollum statuen - den var der i lang tid - den her er
udsolgt på no time - det er ikke fair!

well, jeg må satse på nogen afbestiller eller noget og jeg får en tur i
køen... men chancerne er nok små....

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 21-12-04 22:39

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> var der nogen der nåede at få bestilt minas morgul? - jeg gjorde ikke -
> den var udsolgt på under en uge.... far er ikke sur... far er skuffet
> --
> sniper_Nolight

Minas Morgul ? Mener du ikke pakken med Extened RotK og Minas Tirith
miniature modellen? Eller har de også lavet en Minas Morgul? Link til
billede? Must see...gaarh... *savle*

Mvh. Martin

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 21-12-04 22:48

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Minas Morgul ? Mener du ikke pakken med Extened RotK og Minas Tirith
> miniature modellen? Eller har de også lavet en Minas Morgul? Link til

Når man køber Gift Set'et er der en kupon med, ved hjælp af hvilken man (for
en grotesk ublu pris) kan få lov til at tigge om at få lov til at stå i kø
for at få lov til at købe en model af Minas Morgul i Extremely limited
Edition og kun for dem der allerede har betalt en ordentlig bunke penge!

I den første film var der vist også sådan en ting med (husker ikke hvilken)
og i toeren var det en kupon til køb af en alternativ Gollum-statue med et
andet ansigtsudtryk (og i en noget bedre kvalitet).

Og nej, jeg er da ikke det mindste jaloux - perish the thought!
--
Jonas *buhuuuu*

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-12-04 23:16

> [...]
> i kø for at få lov til at købe en model af Minas Morgul i Extremely
> limited Edition og kun for dem der allerede har betalt en ordentlig bunke

man står ikke i kø - det er bare først til mølle princippet der gælder -
derefter kan man så "stille sig i kø" - og håbe på en eller anden
afbestiller eller ikek sender penge eller noget... men chancerne er små....

> I den første film var der vist også sådan en ting med (husker ikke
> hvilken)

der var ingen i den første.

> og i toeren var det en kupon til køb af en alternativ Gollum-statue med et
> andet ansigtsudtryk (og i en noget bedre kvalitet).

Gollum as Gollum - altså den "sorte" side af Gollum - og ja - vi taler waaay
better kvalitet - detaljerne er meget flottere.

> Og nej, jeg er da ikke det mindste jaloux - perish the thought!

jeg er så ærgerlig som jeg overhovedet kan være - op til nu har jeg købt alt
de kasser kan byde på og et eller andet sted føler jeg, at jeg er snublet på
målstregen - med mine 3 nye statuer og de 3 dvd boxe med tilbehør anser jeg
mig selv som en alvorlig samler og føler min DVD EE box samling er
amputeret - it's that serious!!

hvis nogen føler sympati for mig (det være sig både mht. figur, men osse
idiotien i at købe alle de statuer) og har bestilt minas morgul er jeg
villig til at købe den.... for lidt extra naturligvis - men så skal den osse
være uåben!

jeg er svagelig ligenu og kan presses til næsten hvad som helst for den
figur! *buuuu - fucking-huuuuu*

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 22-12-04 18:22

> der var ingen i den første.
Der var to bogstøtter (Argonath) og en kupon til at købe nogle specielle
spillekort. Havde man købt R2 kunne man sende en kooi af kvitteringen.

Mvh
Stefan

--
Jeg leder efter en figur til modelbanen
http://jems.dk/postbud.jpg

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-12-04 20:27

og en kupon til at købe nogle specielle
> spillekort.

hmmm de spille kort husker jeg ikke... kun de tre lotr kort i kassen

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 23-12-04 07:19

> og en kupon til at købe nogle specielle
>
> hmmm de spille kort husker jeg ikke... kun de tre lotr kort i kassen
De var kun i R1 æsken. De fik så mange klager at de tilbød at sende dem til
køberne af R2.

Stefan

--
Jeg leder efter en figur til modelbanen
http://jems.dk/postbud.jpg
Lad mig høre hvis du har set den eller ved hvor den kan købes

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-12-04 11:54

> De var kun i R1 æsken. De fik så mange klager at de tilbød at sende dem
> til køberne af R2.

jeg har r1 kassen - jeg kan bare ikke huske det tilbud - troede ellers
jeg havde alt de kasser kunne byde på.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-12-04 23:09

> Minas Morgul ? Mener du ikke pakken med Extened RotK og Minas Tirith
> miniature modellen? Eller har de også lavet en Minas Morgul? Link til
> billede? Must see...gaarh... *savle*

i kassen ligger en kode (ved ikke om det kun gælder region 1) som du kan
taste ind på sideshows side - så kan man købe en statue af minas morgul der
sammen med minas tirith udgør 2 bogstøtter - statuen er kun lavet i 8500
eksemplarer - du kan se den her
http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=minasmorgul890
den er udsolgt allerede nu - den har været til salg siden den 14. december,
så det er ret hurtigt - da jeg i sin tid købte den ekstra statue i Two
Towers boksen, var den til salg meget længe og den var kun lavet i 7500
eksemplarer, så denne gang gik det stærkt - hvilket jeg er dybt frustreret
over

Fra : Kristian

Dato : 22-12-04 14:49

Tag et kig på Ebay, det burde kunne hjælpe på dit humør feks denne:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=86935&item=2294710643&rd=1&ssPageName=WDVW

Øhh, han sender kun til USA, sorry! Men ellers hold øje med ebay, der plejer
man at kunne finde alt hvad der er udsolgt andre steder.

Kristian

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-12-04 15:24

dk...
> [...]
>
> Øhh, han sender kun til USA, sorry! Men ellers hold øje med ebay, der
> plejer man at kunne finde alt hvad der er udsolgt andre steder.

jeg har desværre ikke mulighed for at handle på ebay - jeg kigger lidt
derinde en gang imellem, men jeg synes det er lidt uoverskueligt - svært at
danne sig et indtryk af tingene mht. stand osv. - men det er nok eneste
udvej.