forskel fra IE6 til Firefox
Fra : Bjarne Nørskov Saack

Dato : 21-12-04 20:05

Jeg er blevet lidt lun på Firefox, men jeg kan sq ikke få min egen
hjemmeside til at fungere helt efter hensigten i denne.

I venstre side skiftes mellem forskellige menuer som i IE6 ser ud som
jeg har tiltænkt dem, men i Firefox går det galt. Der bliver for lang
afstand mellem nogle af elementerne.

HTML-koden er lavet i Dreamweaver.

Gode råd modtages med glæde.

* mvh *
* Bjarne Nørskov Saack *
* www.saack.dk *

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-12-04 20:41

Bjarne Nørskov Saack skrev:

> Jeg er blevet lidt lun på Firefox, men jeg kan sq ikke få min
> egen hjemmeside til at fungere helt efter hensigten i denne.

Er det www.saack.dk du mener?

Jeg kan ikke umiddelbart se nogen forskel mellem IE og Firefox.

Et par generelle råd (forudsat at det drejer sig om saack.dk):

Overvej at droppe rammerne. Det giver flere problemer end fordele -
se fx her: <http://www.lazycat.org/postcards/frames.html>.

Dine sider validerer ikke. Nogle fejl er forholdsvis uskyldige,
mens andre er mere graverende (fx brug af </input>).

Se links om validering i min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
Standardlinks om validering - hvordan og hvorfor: