Billionton Bluetooth dongle
Fra : DonE

Dato : 21-12-04 19:49

Hej.
Jeg har haft overstående til at virke...men efter er formatering kan jeg
ikke få gang i den!
Syntes ellers at jeg har fulgt den info som ligger på cd'en!
Hjælp modtages meget gerne.
Eller:
Er der en som har den lap parpir som fulgte med?
Og som vil poste den til mig, eller smide den i dk.binaer?
( tonnydone@hotmail.XXX ) XXX = com

--

DonE

Fra : Anders Ravn

Dato : 21-12-04 20:07

DonE wrote:
> [...]
> Eller:
> Er der en som har den lap parpir som fulgte med?
> Og som vil poste den til mig, eller smide den i dk.binaer?

Måske har det noget at gøre med at du har fået installeret SP2?

Det brokkede min sig ihvertfald over.

- Anders

Fra : DonE

Dato : 21-12-04 20:26

"Anders Ravn" <anders@thenetr.dk> skrev i en meddelelse

> Måske har det noget at gøre med at du har fået installeret SP2?
>
> Det brokkede min sig ihvertfald over.
>
> - Anders

Hmm! Det havde jeg osse før!

--

DonE

Fra : Michael Jensen

Dato : 26-12-04 14:53

Hej!
Jeg har selv problemer med en MSI BToes dongle efter installering af SP2!
Jeg kan godt connecte til min telefon, men ikke mit bluetooth headset (Jabra
BT200). Jeg har prøvet adskellige work-arounds, men det VIL bare ikke virke
længere. Det der så især pis.... mig af, er at jeg har en kammerat med
præcis samme dongle, og han kan godt køre den på SP2!!!

Nogen der har nogle gode forslag????

(Det var her jeg fik lidt mere info:
http://support.microsoft.com/?kbid=840635)

Og DonE: Jo, det kan stadig godt have noget med SP2 at gøre, for de skriver
at der ikke nødvendigvis bliver problemer hvis softwaren til dongle'n VAR
installeret inden installering af SP2, men hvis du har formatteret har du jo
sikkert installeret SP2 inden softwaren til dong'len?? Prøv mit link
ovenfor, det kan være du har held med deres work-around)