MS Windows
briani 27239
oprydning efter sp2
Fra : Brian Olesen

Dato : 21-12-04 18:35

Hej Gruppe
Som i nok er klar over arkiverer xp i tonsvis a data når man opgraderer til
sp2 og man har ikke som i gamle dage mulighed for at slå det fra.

Findes der en smart utility, som kan slette alt det gamle unødvendige jonk?

Mvh. Brian

Fra : John

Dato : 21-12-04 20:08

"Brian Olesen" skrev i en meddelelse

> [...]
> sp2 og man har ikke som i gamle dage mulighed for at slå det fra.
>
> Findes der en smart utility, som kan slette alt det gamle unødvendige

G-Lock Temp Cleaner er go' til lidt jule-rengøring:
http://www.snapfiles.com/get/glocktemp.html

Mvh John

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-12-04 15:50

Hej John

> G-Lock Temp Cleaner er go' til lidt jule-rengøring:
> http://www.snapfiles.com/get/glocktemp.html
>
> Mvh John

Tak for info!!!

Brian

Fra : John

Dato : 22-12-04 17:57

"Brian Olesen" skrev i en meddelelse

> Tak for info!!!

Velbekomme!

Mvh John

Fra : Pico

Dato : 22-12-04 00:28

Brian Olesen wrote:
> [...]
> slå det fra.
> Findes der en smart utility, som kan slette alt det gamle unødvendige
Hos mig hed det smarte utility "Delete" og er en taste på tasturet. Da
jeg var sikker på at SP2 kørte som den skulle slettede jeg simpelthen
mappen hvor filerne til gendannelse blev gemt, derefter blev der rydet
op i registreringsdatabasen og "tilføj fjern" programmer og så var den
ikke længere. Gendannelsespunktet forsvinder jo af sig selv når det
bliver gammelt nok.
Pico

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-12-04 15:52

Hej
> [...]
> registreringsdatabasen og "tilføj fjern" programmer og så var den ikke
> længere. Gendannelsespunktet forsvinder jo af sig selv når det bliver
Fint nok. Men hvad med den halve million mapper med diverse uninstallation
information osv. inde i windows-mappen? De forsvinder ikke her og jeg er
lidt nervøs for selv bare at slette løs.

Mvh. Brian

Fra : Pico

Dato : 23-12-04 01:23

Brian Olesen wrote:
> [...]
> uninstallation information osv. inde i windows-mappen? De forsvinder
> ikke her og jeg er lidt nervøs for selv bare at slette løs.

Du burde uden problemer kunne slette dem, men se lige på datoen så du er
sikker på det er nogen før du lagde SP2 ind, lav evt et image først, så
kan du altid gå tilbage.
Pico