MS Windows
briani 27239
installation af usb hardware på win 2k pro
Fra : Ukendt

Dato : 21-12-04 18:34

Hej NG

Har opgraderet pc fra win98 til win 2k pro ved at formattere computeren.

Har nu problemer med at installere printer på usb port. Virker som om
computeren ikke kan genkende driveren, selv om den er til win 2k.

Nu har jeg så prøvet at montere et andet usb kort, som jeg før har kørt med
under win 2k på en anden maskine.
Det virker heller ikke. Jeg kan heller ikke installere drivere til denne.

Hvad er det for noget der er galt ??

Computeren er en compaq presario 5221

mvh
Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-04 20:38

Hej,

problemet er løst ved at afinstallere det gamle usb kort inkl. tilhørende
usb controller software

nu kører jeg kun med det nye usb kort, som åbenbart ikke kunne installeres
fordi det gamle, der ikke ville køre, var installeret.....

mvh
Flemming

Fra : Palle

Dato : 22-12-04 17:21

"Flemming" <flemmingvestergaardSNABELAyahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>

> Computeren er en compaq presario 5221

Der har du sikker forklaringen.