MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvorfor virker port 82 og 81 ikke i IE
Fra : *XxX*

Dato : 21-12-04 17:06

Jeg sidder og leger lidt med nogle Linux routere og da det meste af
controllen sker via et webinterface har jeg lidt af et problem. IE vil ikke
gå ind på siderne, jeg skriver ip'en:port nummer og den siger siden ikke
findes. Har prøvet det samme i FireFox og der virker det fint som det skal.

Så er mig spørgsmål, der der en måde hvorpå man kan slå det til at IE godt
kan bruge disse porte til at komme ind på en side?

FireFox kan vi ikke bruge til noget..

Fra : Snuden

Dato : 21-12-04 17:20

Prøv at angive det som http://ip-nummer:port-nummer. IE kan være en
anelse hysterisk hvis http:// ikke angives.

>FireFox kan vi ikke bruge til noget..

hvorfor ikke, hvis den kan bringe jer til webinterfacet?
--
Snuden

Fra : *XxX*

Dato : 21-12-04 21:26

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message

> Prøv at angive det som http://ip-nummer:port-nummer. IE kan være en
> anelse hysterisk hvis http:// ikke angives.

Virker heller ikke. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre ved det. Men det
bliver jo nok ildræven

> hvorfor ikke, hvis den kan bringe jer til webinterfacet?

Fordi vi arbejder med nogle computere som bliver formateret og
geninstalleret hele tiden og hvis vi skal til at installere ekstra
programmer hver gang kommer det til at tage lang tid.

Og så er jeg personligt imod det der open source/linux pis

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-12-04 21:54

Den 21-12-04 21.25 skrev *XxX* følgende:

> Fordi vi arbejder med nogle computere som bliver formateret og
> geninstalleret hele tiden og hvis vi skal til at installere ekstra
> programmer hver gang kommer det til at tage lang tid.

Har I overvejet at lave images og genskabe computernes opsætning på den
måde? Dels er det nemmere end at installere Windows fra bunden af, dels
slipper I for selvstændig installation af andre programmer.

> Og så er jeg personligt imod det der open source/linux pis

Ja, og ikke nok med at det er bedre, det er også gratis. Har man kendt
magen!

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvorfor Firefox er bedre end Internet Explorer, og lær at udnytte

Fra : *XxX*

Dato : 21-12-04 23:15

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> Har I overvejet at lave images og genskabe computernes opsætning på den
> måde? Dels er det nemmere end at installere Windows fra bunden af, dels
> slipper I for selvstændig installation af andre programmer.

Det sker også vi bruger det, men jeg ville bare vide om det er noget der er
slået fra i IE eller om det er en program fejl.

> Ja, og ikke nok med at det er bedre, det er også gratis. Har man kendt
> magen!

Vil ikke til at starte en religions krig.

Fra : Snuden

Dato : 22-12-04 20:25

On Tue, 21 Dec 2004 21:25:43 +0100, "*XxX*" <fatman00hot@hotmail.com>
wrote:

<snip>

>Og så er jeg personligt imod det der open source/linux pis

Det må du jo selv om.. havde det været mig så.. if it works, use it.
--
Snuden

Fra : Snuden

Dato : 22-12-04 20:26

wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message

>Virker heller ikke. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre ved det. Men det
>bliver jo nok ildræven

prøvet med https i stedet for http?
--
Snuden

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-12-04 18:05

*XxX* skriver:

> [...]
> findes. Har prøvet det samme i FireFox og der virker det fint som det skal.

Øøøøh ?
Nåh, så er det da modstridende oplysninger du kommer med....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : *XxX*

Dato : 21-12-04 21:27

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message

> Øøøøh ?
> Nåh, så er det da modstridende oplysninger du kommer med....

Det er bare min personlige mening.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-12-04 22:01

*XxX* skriver:

> Det er bare min personlige mening.

Måske du skulle åbne øjnene lidt mere ??